.

13 dec. 2016

Votul obligatoriu la români

S-ar termina șmecheria, vă zic eu:))))

A tot circulat pe online, înainte și după alegeri, o trăznaie maximă: să se bage votul obligatoriu la români! S-a comentat, care pro, care contra, care că e și la alții, care că nu știu ce, care că nu știu cum. Fiecare și-a dat cu părerea și cam atât, nu a venit nimeni să spună gata, de mâine e obligatoriu să mergeți la vot. Și bine că n-a venit, pentru că iată două scenarii mai mult decât posibile (ca să nu zic sigure) la care am putea asista în cazul în care o astfel de propunere ar deveni lege.

Nu cunosc nici un român care să nu aibă caterincă maximă în el. Ok, cine se aseamănă se adună, aveți dreptate, dar asta e, ne situăm (alături de alte popoare, normal) în topul miștocarilor universali. Eh, acestea fiind spuse aduceți-vă aminte cum au votat ăia la Eurovision, când au vrut să transmită un mesaj organizatorilor festivalului! Vă amintiți când au câștigat ăia de la Lordi? Exact, după mintea mea și a cel puțin tuturor celor pe care-i cunosc cam asta s-ar întâmpla într-un prim scenariu: voi ne obligați să votăm? Ok, vă arătăm noi!:))))

Nici nu vreau să mă gândesc ce-ar ieși! Unul ca Berindei sau Cristiana Anghel ar fi fantastic, dar imaginați-vă că ar câștiga oameni la care nici cei mai miștocari români nu s-ar aștepta! S-ar vota ăla cu 6 cai frumoși, ar ajunge președinte vreun cretin din ăla care răspunde la întrebările de pe Vax Populi, ar fi circ maxim, nici măcar mie nu-mi trece prin cap ce s-ar putea întâmpla! Gândiți-vă că am fost vreo 70000 la un moment dat pe Bogdan Viorel, stăpânul luminii! Și nu știu câți erau exact când i-au închis contul!:))))) Nu, nu e de glumă, toți ne-am băgat acolo la mișto, adică a fost o caterincă maximă ca să zic așa! Păi era de ajuns să propună unul să-l votăm pe ăla și gata, erau zeci de mii de oameni care... Și asta doar pentru un nebun! Cine dracu știe câți din ăia or mai fi!:)))) Vă spun, nu vă jucați cu așa ceva, mai bine PSD votat de 18% dintre români decât vreun lord al întunericului din ăsta votat de 70%!:)))))))

A doua șmecherie care s-ar putea întâmpla în cazul în care votul ar fi obligatoriu la români ar fi ca lumea să-l voteze pe unu ca mine! Păi gata, s-a dat stingerea! Pentru că în spatele unuia ca mine, veșnic pus pe mișto-uri și alte panarame din astea, se ascunde dracul în persoană. Aștia care mă cunoașteți în realitate știți ce-am în cap, dar gândiți-vă că sunt ăia pe care nu-i cunoașteți! Gândiți-vă că sunt de 1000 de ori mai răi decât mine, sunt oameni în țara aia care, tocmai pentru că au multe în cap, e mai bine să nu ajungă la putere niciodată! Ca să nu mai vorbim despre situația în care ar fi votat unul care chiar nu are nimic în cap, dar pe care să-l voteze lumea din greșeală! Că dacă tot e obligatoriu și plătești amendă, pulii mei, ajungi târziu la vot și te grăbești, votezi ce nu trebuie!

Așa că lăsați-o așa cu votul obligatoriu, nu e nici timpul și nici țara potrivită. Poate peste zeci de ani da, dar acum în nici un caz. Și, fie vorba între noi, peste zeci de ani poate nici nu o să mai fie nevoie, o să voteze toată lumea din plăcere, mă gândesc că trebuie să crape și ion ilieștii ăia o dată! Sau nu?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!