.

25 sept. 2016

PRU, ALDE, PSD, PNL, PMP...

Aveți la alegere!!!!

E ceva fantastic! Aveți o grămadă de partide pe care să le votați, de la care să primiți promisiuni, mici, bere moca... Glumesc, normal. Am vrut să spun programe electorale serioase, programe care să scoată România din tunel, adică să nu vă mai uitați la luminița aia câte 50 de ani, să ieșiți dracu o dată afară! Programe care să conțină descentralizare, economie de piață, salarii mari, pensii ca în Brunei, câini cu covrigi în coadă, ozeneuri, nave spațiale, galaxii necunoscute...

Am citit si eu pe Facebook, ca tot omul, comentariile unor cretini cu PRU ăștia. Cică partid nou, practic o adunătură de pesediști mai noi care s-au certat cu alți pesediști mai vechi de la furat. Exact, nu s-au împărțit banii în funcție de vechime și s-au certat. Eh, dar lasă-i pe ăia, eu vorbeam de idioții care comentează pe acolo, că, cică, în sfârșit un partid nou, adevărat, 100% românesc, un partid care va scoate țara din... O va scoate din pizda mă-tii și o bagă în pula lu' tac-tu, de român idiot și cretin care, după 2000 de ani, încă mai pui botul la toți fraierii atât de pe pământul ăsta cât și din spațiul cosmic. Deci un partid cu Ponta, Ghiță și alte personaje de desene animate este un partid nou pentru idioții ăia! Mă gândesc că nu o fi Ponta ex premierul, ex deputatul, urmăritul penal, mă gândesc că nu e Ghiță șpăgarul, ăla cu abonament la Stat pe toate liniile, poate e vorba de Ponta nou, Ponta cinstitul, poate e Ghiță ăla care nu dă și nu ia șpăgi, poate sunt alții! Poate nu este vorba de Sturzu cântărețul de doi lei la Cultură, poate e Sturzu compozitorul de simfonii! Poate doar așa să fie un partid nou, pentru că altfel e nou doar în capul unor cretini! Cretini care la toamnă merg la vot, fiți siguri că merg, pentru că nu merg degeaba: partidul ăsta nou, cu oameni noi, o să dea mici moca tot noi, carne proaspătă, 100% românească, carne de la porci nestresați nu ca ăia din occident! Și gălețile vor fi de altă culoare, tot noi și astea, cu toartă mai rezistentă decât la partidele vechi, alea care au îngropat România! Nu, cu partidul ăsta nou o să fie altceva, o să fie mai bine!

Câteodată am impresia că urmăresc prea mult ce se întâmplă și de aia mie mi se par toate vechi. Când te uiți cum Băsescu se aliază cu Oprea sau cu Tăriceanu, de exemplu, nu e normal să vezi niște personaje vechi, sinistre, de care ești sătul până peste cap?! Pentru mine e normal, dar pentru 335% din populație nu! 335% din populație vede oameni noi la PMP, vede oameni noi la PSD, la PNL, peste tot vede oameni noi! Adevărul e că dacă Blaga se aliază cu Gorghiu e ceva nou, corect, înainte nu erau aliați, acum sunt! Dacă Diaconu de la PSD face un partid vechi care se numește PRU e ceva nou, așa este, că doar înainte Diaconu era pesedist, acum e purist, e o chestie nouă! Așa este, uite că încep să înțeleg mecanismul, nu-mi dădeam seama, acum m-am prins! Vorba unui peempist: oamenii vor înțelege mai târziu! Așa este, a avut dreptate, uite că am înțeles până la urmă, mai târziu, dar am înțeles!!!! 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!