.

24 mai 2016

Băi, brădiștenilor

Dacă nu vă convine puteți să sugeți și pula!

Nici n-a apărut bine poza cu clasa G a lu' Brădișteanu că au și început pupincuriștii: că dacă era afară avea avion, că dacă era nu știu unde avea vilă cu piscină cu apă minerală, că... Băi, pupaci de căcat, dacă era afară, Brădișteanu era la pușcărie în primul rând, după aia rămânea de văzut cu mașinile și cu avioanele. Dar într-o țară plină de pupaci de căcat e normal ca Brădișteanu pulii să fie liber și să aibă și clasa G, H, până la Z. 

Nu mă interesa ce căcat mâncau idioții, dar s-a băgat și un căcat de medic, unul care a zis că el nu-i suportă pe medicii care cer, dar primește cu plăcere și că o să plece toti medicii din România și o să rămână românii fără vitamine. Nu contează cine e papagalul, e un medic de căcat la fel ca mulți alții, un șpăgar ordinar care și recunoaște asta, dar am un mesaj pentru toți cretinii care s-au făcut medici ca să-și ia avioane și clasa G: băi, tâmpiților, e posibil să plecați afară și să sugeți pula la câini morți! Exact, surpriză, e posibil ca ajunși unde credeți voi că umblă medicii cu avioane în coadă să sugeți pula cum o sug acum ăștia prin Anglia! Că și ăștia și-au luat-o-n cap că salvează ei nu știu ce și că ar trebui să muncească doar luni și joi, în rest să se plimbe cu avionul! Eh, momentan sug pula, și la ce mesaje vin dinspre guvern și societate civilă etc se pare că o vor suge în continuare! Mai mult, e posibil să înceapă să muncească și sâmbăta și duminica, deci aici a trecut faza cu medicul e moțul pe căcat! 

M-am plictisit de rahații ăștia care au impresia că dacă știu să facă o injecție sunt dumnezei pe Pământ. Mă cac pe voi, nu v-a pus nici dracu să învățați să faceți operații, fraților, voi ați vrut, că v-a spus mamița că se fac plicuri multe cu meseria asta. Da, că sunt medici care chiar iubesc meseria asta și care refuză chiar și un amărât de pachet de țigări... Ah, apropo, v-am spus cu asistenta care mi-a dat bani sa-i cumpăr țigări de la chioșc în timp ce nevastă-mea era praf pe pat, pe acolo? Da, frate, nici măcar toate asistentele nu sunt șpăgare, asistenta care a venit acasă pentru fii-miu ne-a învățat în două vizite ce avem de făcut cu copilul de trebuia să învățăm vreo 6 luni pe la școli de mame și tați! Nu, normal că nu sunt toți așa, dar eu mă adresez brădiștenilor aici, jigodiilor care, dacă nu le bagi plicul, te lasă să crăpi ca ultimul câine. Căcaților alora mă adresez eu! Veniți, futu-vă-n gură, afară, să vedem cine pula mea vă mai bagă plicuri în halate! Hai, să vedeți cum e să zbori în 10 secunde doar pentru că ai gândit să ceri ceva! Am și eu medic aici, afară și are o mașină pe care și-o permite și polițistul și pompierul și... Exact, că și aștia salvează vieți, ca să vezi ce chestie!

Hai, pa.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!