.

4 ian. 2016

Romanul nici la baut nu este pe primul loc

Practic la nimic nu este

Exact, s-au apucat romanii sa puna poze cu doua englezoaice proaste si un englezoi prost care cad pe jos in centrul Londrei si cica rusine, ca ce de cacat, huooo, buooo, cei mai betivi din lume etc. Eh, pentru cultura voastra generalista sa stiti ca tot UK-ul e abia pe locul 15 in lume la cantitatea de alcool pur consumata pe cap de betiv furajat! Exact, locul 15, asa ca, data viitoare cand vreti sa va luati de cineva, luati-va de Belarus, acolo se toarna cea mai mare cantitate de alcool pur in cap. Locul 2 este ocupat de Republica Moldova si, probabil, de aia si vrem sa ne unim cu ei! Da, asta e cauza, pentru ca noi suntem pe locul 5 si, daca ne-am uniona, poate i-am bate macar pe Lituanieni, care sunt pe locul 3. 

La cantitatea de alcool consumata per total nu suntem nicaieri. Locul 1 apartine Lituaniei, a carei cetateni toarna in ei ceva de genul vreo 13 litri de bautura. Aici e bagata toata bautura, bere, vin, tuica de prune, ce mai au prin casa. Locul 2, Finlanda si abia pe 3 Germania, cu toate berile lor alea bune. UK e pe 9, deci degeaba puneti poze, n-ati nimerit-o. Asta e exact cum fac idiotii de la UKIP care vorbesc de toata Romania atunci cand prind cate un colorat la cersit sau la furat. Ok, daca tot insistati o sa va spun si locul Romaniei la capitolul vanzari de bautura pe cap de alegator: 18.

Astia de la World Health Organization au stat prin baruri si au studiat si cine se matoleste cel mai greu, adica cine tine cu adevarat la bautura! Nu stiu daca e surpriza sau nu, dar au adunat ei, au impartit, radical si le-a dat ca irlandezii sunt aia care rezista cel mai mult la teste. Bravo lor, felicitari.

Nu stiu, poate ar trebui gandita treaba asta, am avea o sansa sa ajungem si noi pe primul loc la ceva! Poate ar trebui date niste OUG-uri, sa se publice ceva in Monitorul Oficial, o campanie la TV, niste invitati la Antena 3, o chestie! Nu e greu, daca nici la asta nu reusim sa ajungem macar pe podium nu stiu ce sa mai zic. Uite, eu am o idee, nu stiu cat de mult ajuta, dar astia care pun poze cu englezoaice bete (pentru cultura voastra generatoare e la fel in fiecare weekend, nu este ceva specific sarbatorilor de iarna), in loc sa caute pe net si sa posteze, poate ar fi mai bine sa bea ceva! Zic si eu! Beti, in pulii mei ceva, mai beau si eu si, cine stie, poate ajungem sa se vorbeasca si despre noi de bine in lume! 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!