.

9 ian. 2016

Cum mi-am dat seama ca sunt prost?

Fara sa vreau, bineinteles!

Pot spune ca am avut norocul prostului, ca sa zic asa. Practic am descoperit ca sunt prost facand un lucru cat se poate de simplu: tacand dreacu din gura! Da, stiu ca pentru cei care ma cunosc pare incredibil, dar am reusit, dupa 41 de ani, sa tac si eu o data si mi-a iesit! Exact, am 41 de ani, dar eu vorbesc de cand eram in burta lu' maica-mea pentru ca sunt destept... Ok, cel putin asa credeam eu. 

Acum sa nu credeti ca toti aia care tac din gura sunt destepti, usor, nu va ambalati. Dar, iata, e bine ca macar o data la 30-40 de ani sa tineti gura inchisa si s-ar putea sa aveti de castigat! Ok, este necesar si obligatoriu ca si ala in fata caruia tineti gura inchisa sa aiba ceva in cap, daca e prost degeaba nu spuneti nimic, tot un rahat se alege. Pentru ca ala se apuca sa vorbeasca numai prostii (pentru ca e prost) si, cand va vede ca nu spuneti nimic, are impresia ca ce spune el e ok.

Ati inteles ce v-am spus pana acum? Nu raspundeti, tineti gura inchisa, e mai bine in ambele cazuri. Eu am tacut azi si am inteles si de ce o luasem in gura de doua ori, adica in doua intalniri anterioare, cu alte doua persoane. Asta de azi m-a vazut ca tac si mi-a dat calificativ "corporate"! Ca sa intelegeti ce inseamna va spun doar ca urmatorul nivel este maxim, adica te apuci tu sa-i dai la cacat pe altii! Mi-a dat calificativul si mi-a explicat si de ce am luat-o-n gura de doua ori, ca eu am crezut ca aveau aia ceva cu mine si m-au trimis la plimbare aiurea, pe motive de muschiul lor. Nu, nu era pe muschi sau pe motiv ca eram eu mai alb decat ei, era pe motive de niste regulamente despre care eu habar nu auzisem in viata mea, nici cand eram in burta la maica-mea!

Ba, ati inteles ceva sau trebuie sa dau copy paste la tot ce-am scris mai sus? Deci ati inteles! Pai daca ati inteles spuneti ca ati inteles, ce dreacu nu spuneti nimic niciunul? Aha, deci ati inteles!!! Bine ma, bine ca sunteti voi destepti... Ziceti, ba, ceva, ce dreacu? Aloo, e cineva sau vorbesc singur?! Raspundeti, ba! Iaute, frate, numai destepti pe aici...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!