.

28 dec. 2015

Ce ar fi declarat nevasta-mea intr-un interviu

Daca eram eu la puscarie pentru vreo 10 ani

Dupa cum banuiesc ca bine stiti, doamna Voiculescu a vorbit intr-un interviu despre Traian Basescu... Pardon, cer niste scuze, despre domnul Voiculescu. Interviul a fost acordat oamenilor lui Voiculescu si a fost publicat in revista lui Voiculescu sau pe un site al lui Voiculescu. Sau nu mai stiu, a aparut la televiziunea lui Voiculescu, ceva de genul, oricum ceva a lui Voiculescu. Nu ma intereseaza unde, ce si cum, dar ma gandeam ce-ar declara nevasta-mea intr-un interviu daca m-as duce eu vreo 10 ani la puscarie! Sa presupunem ca interviul ar fi luat de Ursu, mi-a venit asa, nu are legatura cu Voiculescu...

- Doamna Capsunescu, cum va simtiti acum, la cativa ani dupa ce Traian Basescu l-a bagat in inchisoare pe domnul Capsunescu, un om a carui tinuta morala este nestirbita chiar si atunci cand ii lipseste o lentila?
- Deci ma simt sa te duci in pizda ma-tii si tu si domnul Capsunescu, asa ma simt!
- Dar, doamna, sotul dumneavoastra, patronul nostru spiritual si material, nu are absolut nici un fel de vina! Traian Basescu este vinovat!
- Deci, repet, du-te-n pizda ma-tii de nenorocit si tu si Capsunescu si Basescu si toata sleahta voastra de puscariasi ordinari!
- Dar eu n-am facut puscarie!
- Nu inca, dar ai timp, esti inca tanar...
- Dar, doamna, 7,5 milioane de romani...

- Mai repet o singura data si dupa aia gata, dupa aia nu mai repet: sa te duci in pizda ma-tii si tu si domnul Capsunescu si Basescu si 7,5 milioane de romani! Si sa va luati toti banii pe care i-ati furat si sa vi-i bagati in cur cand ajungeti la puscarie, ca nu aveti voie cu cash acolo!
- Doamna, dar de ce ne trimiteti pe toti in pizdele mamelor noastre?
- Pentru ca n-am puli! Daca avea puli va trimiteam in pulii mei pe toti, dar n-am.

- Va multumesc pentru interviu...
- Du-te-n pizda ma-tii...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!