.

27 iun. 2015

Cum m-am bagat in sindicat

Fara sa ma inscriu nicaieri

Prima zi hello, hello, daca sunt bine, daca familia, ca ce mai fac si din astea. Acolo e cafea daca vreau, e si ceai, zaharul e acolo, lingurita. A doua zi au stat cu bunghiul pe mine sa vada. A treia au incercat o smecherie pentru care sunt prea batran ca sa ma faca cineva cu vrajeli din astea. Cica sa bag intr-un loc stramt, cel mai stramt cu putinta. Am bagat zambind, si-au dat seama ca sunt vulpoi batran si ca n-am mancat cacat cand le-am zis ca stiu s-o bag.

M-au lasat putin pana ieri. Ajung la munca si salut, salut, hello, hello, ok, ok si ma ia un englezoi mai asa. Ma intreaba daca mi se pare ok munca. Ii spun ca da, normal, n-am vrut sa-i explic ca in Italia ma dadeau afara daca munceam doar atat pentru banii astia. Sau, hai, poate afara nu, dar bani pula vedeam. Il las pe el sa vorbeasca intr-o engleza pe care o inteleg undeva la 60% (nici 50, dar nu stau eu sa va spun tot acum). Fac o paranteza ca sa va reamintesc ca, in Anglia, daca ati apucat sa deschideti gura in engleza astia au impresia ca stiti si ati belit-o, nu mai intelegi nimic cand incep sa turuie. Ca nu e peste tot engleza aia de la televizor, aia e rara, poate doar la televizor...

Si incepe sa-mi explice ca pulii lui, ca a luat bossu nu stiu ce contract de cacat si pe ei nu i-a intrebat. Pe mine ma bufnea rasul, dar l-am lasat, ma prefaceam preocupat. Ca e departe si ca nu mai e... Ba, pe scurt, ca oricum habar nu aveti despre ce e vorba: omu incerca sa-mi explice ca daca vine cineva la mine sa-mi ceara sa fac nu stiu ce sa nu fac, ca ei ma sustin! Mai mult, unul si-a dat chiar demisia pentru ca nu a fost de acord! Mi-am dat seama ce vrea chiar daca nu eram 100% pe aceeasi linie cu el. Ok, avand in vedere ca omul era in varsta si super vechi pe la firma mi-am tinut gura, dar i-am mentionat faptul ca nu mi s-a cerut nimic deosebit pana acum. A plecat la fel de suparat pe aia, dar bucuros totusi ca l-am inteles si ca l-am asigurat ca nu voi face nimic in plus si-mi voi da chiar si demisia daca va fi nevoie! Ok, nu i-am spus in cuvinte treaba asta, dar mi-a citit-o pe fata.

Am uitat doar sa-i spun ca eu sunt prin agentie! Exact, nu am nici un fel de treaba cu ei si maine poate ma duc in alta parte, la alt client:))) Dar repet, n-am vrut sa-i stric omului ziua si mai mult, parea destul de suparat ca sa-l mai amarasc si eu...

Morala? Sindicatele e ca sa umble unii suparati prin curtea firmei, nu ca sa rezolve nu stiu ce probleme... Ah, sa nu uitati sa platiti contributia sau ce-i plateati lui Mitrea de-a ajuns la puscarie saracu'!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!