.

31 mai 2015

Habar nu aveti voi

Cati Becali si Senzationali in direct sunt in Londra

Ba, nu stiu daca sunt frati cu ei sau din astea, dar sunt la fel ca ei! Nu, stati asa putin, n-ati inteles, nu ca au oi, sunt patroni la FCSB sau transmit de la Vatican judetul Ilfov, nu la asta ma refer, v-ati grabit degeaba. Ca sa intelegeti mai bine va mai dau un exemplu: nuntile de madalini din Romania! V-ati prins acum? Nu, nici acum... Ok, hai ca va spun in romaneste pentru ca vad ca in londoneza nu pricepeti: e plin de indieni care-si conduc masinile care ar trebui sa aiba sofer singuri! Of, in sfarsit ati inteles si voi.

Primul pe care l-am vazut a fost ala cu Rolls-ul mov. Ma uitam eu la Rolls, Rolls-ul la mine, degeaba, ca nu pricepeam. Ce pulii mei sa caute Rolls Royce Phantom mov cu unul cu camasa galbena la volan? Adica ce tiganie mai mare decat asta sa existe pe planeta Pamant? Am zis ca pulii mei, sa nu fie vreo greseala, nu ma gandeam ca se poate asa ceva. Ok, Dan Diaconescu isi conducea Rolls-ul singur, dar ala macar era alb si proprietarul umbla in costum! De la distanta il puteai confunda cu soferul unui magnat, unui ceva, abia cand se dadea jos din masina si ii vedeai dintii iti dadeai seama cine este de fapt. Dar la asta cu masina mov si camasa galbena te prindeai imediat ca e ceva cocalareala la mijloc!

Dupa aia am inceput sa vad tot felul de Bentley-uri, de decapotabile din alea de pe timpul lui Elvis, de Rolls-uri de pe timpul cand era regina mica, toate conduse de capul familiei. La final mi-am dat seama cand mi-a explicat cineva cum stau lucrurile. Cica indienii astia din Londra sunt numarul unu mondial la cocalareala de pe aici. Mai sunt si arabii, dar aia sunt mai putini, indienii sunt multi. Cica la ei la nunta e cum e la Bercea Mondial cand da pentru permis pentru a 65-a oara si nu-l ia. Sarbatoare mare si vin toti cu Ferrari, cu Lambo, cu Aston... Astia neinsurati, ca aia insurati vin cu Rolls si din astea (sa le incapa familia), toate mov gandesc eu. Care nu are inchiriaza, dar nu vine nimeni cu metroul sau cu Duster-ul. In cel mai rau caz cu vreun Rover din ala 4x4x4, dar minim tunat, ca cica daca te vad aia cu unul de serie te faci de cacat.

Eh, acum o stiti si pe asta. Nu de alta, dar prea ma plictisisera unii ca ce masini au aia in Romania, ca nu are nimeni asa ceva, ca pulii mei. Au indienii de aici masini sa dea la toata populatia activa a Romaniei, nu va mai agitati aiurea. Ah, Maybach n-am vazut! Dar cred ca exista o explicatie si pentru asta, nu mi-a spus inca nimeni motivul, dar il banuiesc: pai astia au bani, nene, astia sunt pe aici de prin anii 60, astia fac afaceri cu banii lor, nu iau subventie pentru terenuri agricole aiurea de la stat sau vand Armatei terenurile Armatei. Pe scurt astia isi iau masini care se repara la Service, la 500 de sterline ora de manopera (zic si eu), nu cred ca-si cumpara astia masini la care trebuie sa se dea jos proprietarul cu levierul sa le repare in mijlocul strazii. Ok, or fi cocalari, isi conduc singuri Rolls-urile, dar ciobani nu sunt, fratilor! V-am spus de la inceput ca astia nu au oi!

P.S.: E posibil sa inchirieze vreunul vreun Maybach, cu toate ca nu prea cred. Daca aflu va spun, va tin la curent, sunt aici si il vad eu daca e. Hai, va pup, ca imi vine autobuzul cu etaj si vreau sa prind locul ala din dreapta fata, de sus, ala de deasupra soferului... 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!