.

1 apr. 2015

Vaccinați-vă copiii și mâncați plastic

Altfel nu rezistați, vă garantez

Cine vă mai spune că bio și astea mănâncă căcat, v-o spun eu. Nu trebuie să mă credeți, trebuie doar să băgați la cap și să cercetați singuri după aia, vă veți convinge singuri. Nu există nici un fel de bio, nu mai există nimic natural, totul este 25% carne, 15% lapte, 5% portocale etc. Pe nutriționiștii care mănâncă căcat ziua la televizor îi găsiți seara în supermarket, la cumpărături. Ah, vaccinați-vă copiii, este importantă și treaba asta. Nu pentru că v-o spun eu, v-o spune medicul. Pediatra noastră are doi copii, amândoi vaccinați, iar dacă pediatra și-a vaccinat copiii atunci cine pulii mei sunt eu, care habar nu am ce pastile se iau pentru răceală, să comentez. 

Dar ok, cu vaccinurile faceți ce vreți, e treaba voastră, nu mă pricep, dar nici nu-mi convine când aud că reapar boli eradicate de ani de zile din cauza unora care se cred medici. Dar, în ceea ce privește industria alimentară mă pricep, am lucrat și știu despre ce este vorba. Am văzut cum arată sucul natural de fructe (de exemplu)! Da, sunt niște pachete cu praf așa, seamănă cu pachetele de cocaină pe care le arată ăștia la televizor, când mai fac câte o captură (rar, e adevărat). Doar că nu sunt albe, sunt de toate culorile, niște culori atât de frumoase de-ți vine să le mănânci! Ceaiul se făcea cu frunze de ceai verde, așa este, dar în sticla de 2 litri intra puțin, puțin de tot ceai din ala natural și restul... Restul nu știu, nu aveai voie să intri acolo unde se puneau prafurile, era singurul loc interzis din toată fabrica. În biroul directorului puteai intra, acolo nu.

Vreți să vorbim despre mâncare? V-am mai spus, am cărat personal praf de înroșit coaja la ou cu extract de boia! Exact, bravo, nici eu nu știu ce treabă are boiaua cu ouăle (extract de boia era 15%, restul erau de pe tabelul periodic al lui Mendeleev), dar asta e. Se pune în mâncare la găină și face aia ouă cu coaja mai roșiatică, nu albă, ca aia de avicola:))) Cică se vând mai scump astea mai roșiatice pentru că se vând drept bio:))) Adică se vindeau, în Italia au desființat ăia la un moment dat raioanele bio pentru că au făcut controale și au constatat că era doar diferență de preț, nu era nimic bio acolo. Nu are cum să fie nimic bio din moment ce semințele sunt "îmbunătățite" în fiecare an ca să iasă 79000 de tone la hectar! Cică la semințe e ca la modă în ziua de azi, ca la țoale, pe alea de anul trecut nu le mai vrea nimeni, vor toți ultimele modele! Prostul de Ceaușescu n-a mai apucat să-și vadă visul cu ochii, el știa ce zice, dar nu știa să explice pentru că era analfabet, dă-l dreacu de prost.

Vreți bio? Vreți să nu vă vaccinați copiii? Mergeți, fraților, în vârful muntelui! Acolo e ok, acolo nu vă trebuie nimic. Dar este o problemă, pe ultimul pe care l-am auzit că s-a dus acolo a stat toată vacanța în pat, cu dureri de burtă:))) Exact, după ce mănânci mâncare ambalată în plastic, cu grăsime 3%, nu poți să te duci la munte să bagi în tine brânză din aia cu grăsime 100% și cu ce dreacu mai are în ea:))) Ok, naturale, de acord cu voi, dar tu ești artificial de când te-ai născut, în pulii mei, ce dreacu nu pricepi? La fel și invers, l-ai luat pe baci și l-ai adus la oraș s-a terminat, în două zile se încrețește ăla la față și moare! Aerul poluat este pentru el cum este aerul curat pentru tine, îți dă numai dureri de cap.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!