.

6 apr. 2015

Tesla, ai fost cel mai mare fraier, fraiere!

Nu mai faceți cu panouri, cu din astea, că se supără deștepții!

N-am citit știre legată de mașini electrice, de panouri solare, de geamuri fotovoltaice sau de ceva de genul ăsta să nu apară vreun deștept să comenteze. Că te caci pe ele, că nu sunt bune, că petrolul domnule, petrolul este numărul 1. Și nuclearul, dar petrolul, că din petrol se face și plastic și omenirea nu poate trăi fără plastic. 

Înainte aveam ce aveam cu ei, mă luam în gură cu deștepții ăștia, până m-a întrebat cineva:
- Bă, de ce ești deștept și te iei în gură cu deștepții ăștia?
- Păi...
- Păi... Tu nu vezi că sunt deștepți și nu ai ce să le spui? Vrei să fii deștept ca ei sau cum? Zici că ești ăla care a inventat mașina când se certa cu ăia care aveau cai.

M-am gândit că are dreptate, așa că am încercat să-i evit pe deștepții ăia, cu caii lor cu tot. Dar îmi pare rău că nu mai trăiește Tesla, că tare i-aș fi zis vreo două să mă țină minte:
- De ce ai inventat, bă, prostule, curentul electric pentru toți deștepții?
- Păi... M-am gândit că...
- La ce te-ai gândit, băi, prostule? Tu nu știai că petrolul este numărul 1? Ai auzit de plastic? Habar nu ai, fraiere!
- Păi, m-am gândit să luminăm casele, orașele...
- Te-ai gândit pentru că ești prost, de aia te-ai gândit! Nu ți-au zis oamenii ăia, pe vremea ta, că orașele și casele se luminează cu gaz lampant? Nu ți-a explicat deșteptul de Rockefeller chestia asta? Te-ai luat după Westinghouse, alt prost și ăla... Gaz lampant, asta era, petrol și gaz lampant, asta își doresc deștepții, dar când ești prost de unde să știi tu așa ceva...

(Asta i-aș fi zis, dar a murit prostul)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!