.

19 mar. 2015

Uber

S-au trezit și taximetriștii români să vorbească:)))

Chiar nu știam despre ce să scriu când, ce văd? Exact, o pagină pe Facebook cu un nume de genul Afară cu Uber din România, o chestie de genul ăsta. Știți cum e, până dai înapoi să vezi ce și cum s-a dus, ai 1000 de postări noi, nu mai găsești nimic.

Pe scurt erau unii extrem de fericiți că un tribunal din Germania a decis că Uber nu are ce căuta pe la ei pe acolo. Că dacă vor să facă să-și ia licențe de taxi și e ok, dacă nu să fie sănătoși cu aplicația lor cu tot. Cum este normal au început comentariile, că ăia cu Uber fac evaziune, că nu e corect, care că e democrație și că nu știu ce, care că... Până când se găsește unul că taximetriștii români:))))) În momentul ăla am deschis repede Blogger să scriu și am pierdut postarea:)))  

Ca să n-o mai lungesc vă pun aicișa două poze. Pulii mei, eu pe taximetristul neamț chiar îl înțeleg, dar pe ăla de la noi... 



P.S.: Și mai e ceva ce nu înțeleg eu: băi, Uber, la ce tarife avem noi ce căcat căutați aici, frate? Păi cu cât mergeți ca să fiți mai ieftini decât ăștia, cu un leu pe kilometru?! Ah, sau faceți și voi Uber din ăsta tot cu Matiz-ul, am înțeles...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!