.

17 mar. 2015

Se pare că voi fi singurul, pentru că văd că...

... nu face nimeni mișto de partidul prostănacului și al analfabetului

Nici n-a pomenit bine Monica Macovei că-și face Asociație că au și început miștourile pe net. Când s-a anunțat partidul nu mai zic, toată floarea cea vestită a întregului Facebook a început cu caterinca. Că ce pulii mei de nume e ăla, că M de la metrou, că Monica procuroarea, că a venit Mândruță la lansare (aici am fost de acord cu ăia care au făcut mișto, recunosc), că m-am înscris eu, că nu știu ce. Băi, eu sunt de acord cu chestia asta, la urma urmei de aia este o țară liberă, să se poată face mișto de orice și de oricine, dar eu n-am priceput altceva: de ce nu face nimeni (la cât de puțini sunt putem spune nimeni) mișto de partidul unui prost și al unui analfabet care a mai fost și arestat?

Mai mult, se dau niște titluri prin ziare de genul nu știu ce căcat de senator a trecut la România Noastră, de zici că s-a înscris ăla la Partidul Republican din Statele Unite! Chiar astăzi am mai citit una, nu știu ce zero barat din ăsta a trecut și el de la PPDD la RN, mare știre. Ah, corect, la M10 este unul care a lucrat 10 ani la Microsoft, a lucrat omul la Windows-ul pe care-l folosim marea majoritate dintre noi, cum să-l compari pe ăsta cu un senator PPDD, așa este... Păi, pulii mei, cum sună OTV și cum sună Microsoft, normal. Și Bill Gates ăla câți ani de pușcărie a făcut?! Păi, n-a făcut, normal că nu se compară cu Dan Diaconescu!

În plus cum să faci mișto de partidul unui prostănac și al unui analfabet când nu există siglă, nu există site, nu există nimic. Noua politică propusă de prostănacul de Dăbuleni și de analfabetul arestat de Sector 5 este atragerea traseiștilor pe modelul altui căcat ambalat în staniol: Tăriceanu. Și caricatura aia a făcut la fel de s-a trezit cu un partid despre care nu a auzit nimeni (nu știu cum se numește dacă nu dau căutare pe Google, pe cuvânt). Pun pariu că, în afară de traseiștii ăia de doi lei, partidul manechinului nu are alt membru.

Dar asta e România, cunoaștem deja. La cât de inteligent este românul nu m-ar mira ca la următoarele alegeri să voteze toți cu partidele lui Tăriceanu și ale Geoană-Mareanului. Pulii mei, cu două-trei pixuri și cu niște mici cu muștar se rezolvă, votează toți. M10 este de căcat, așa este, în afară de Monica Macovei nu cunoaște lumea pe nimeni, e greu de accesat internetul și văzut cine sunt ăia pe acolo, la noi se votează omul cunoscut. De aia și avem clasa politică pe care o avem, să știți! Păi, vorba românului, a furat ăla, n-a făcut nimic din ce-a promis, a intrat rupt în cur de foame în politică și acum are 15 case în declarația de avere, dar măcar îl cunosc, nu trebuie să mă interesez cine este! Toată lumea îi cunoaște pe Geoană și pe Tăriceanu, de ce să nu-i voteze, nu-i așa? Ce dacă a promis prostănacul, Oracolul de la Dăbuleni, dragostea ei, 25000 de euro la fraieri și nu i-a dat, a fost nu pentru că mâncau căcat doar ca să câștige alegerile, nu, nu i-a dat din cauza tiranului de Băsescu, normal.


Pentru graficieni și specialiști în domeniu (adică mai toată țara la ora asta): am înțeles că sigla M10 e de căcat, nici mie nu pot să sun că-mi place de sar în sus de fericire, dar explicați-mi și mie, că eu nu mă pricep, ce pula mea de siglă este asta, ce reprezintă?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!