.

1 mar. 2015

S-a lansat M10

Am fost acolo

Am plecat devreme și am ajuns târziu, așa este, dar punctualitatea nu este punctul forte al constănțeanului. În orice caz, primul șoc pe care l-am avut când am ajuns la Casa de Cultură a Studenţilor a fost ăla cu locurile. Noi știam că avem locuri rezervate, dar când am intrat ne-a oprit cineva cu organizator în piept să-și ceară scuze și să ne spună că a venit mai multă lumea decât era așteptată și nu mai avem locuri! Apropo, pentru ăștia care au început să mănânce căcat deja (sau nu știu să numere, caz în care nu știu ce caută în presă) au fost mai mult de 100 de persoane, muișitlor. Nu că mă interesează, dar sfidați bunul simț matematic, dă-vă dreacu, vreo 23 am fost numai noi, nu mai mâncați căcat.

Ok, ne-au spus că nu mai aveam locurile, dar că, dacă vrem (doar dacă vrem!), putem merge la balcon! Madăr facăr, deci ăștia își cereau scuze că nu mai aveam locuri la parter, dar la balcon aveam! Păi a fost marfă la balcon, am avut loc exact "pișentru" (cum spunea cineva), practic am privit-o pe Monica în ochi când a vorbit (și ea pe mine când am tăcut). Bă, zic uite oameni educați, își cer scuze și atunci când chiar nu e cazul, practic am avut un fel de șoc. Nu, mint, primul șoc l-am avut când am văzut mașinile de la Antena 3 și RTV la intrare! Atunci am avut șocul primordial, după aia au urmat altele, practic am plecat șocat de acolo (știam că veți spune asta, era logic).

A vorbit Papahagi exact cum scria pe Facebook (nimic nou), a vorbit Ghinea (chiar mi-a plăcut, l-am aplaudat pe bune), a vorbit... Exact, știu că asta vă interesează, a vorbit Mândruță! După ce ne-a făcut varză vreo 2 minute a zis că el nu vrea să jignească pe nimeni. Ne punea să ridicăm mâna că cine vrea nu știu ce, cine vrea nu știu cum, ca la școală. El a înțeles că lumea n-a ridicat mâna pentru că nu era de acord cu ce spune el, nu pentru că oamenii s-au simțit prost că sunt tratați ca retarzii ăia de pe la adunările motivaționale, ăia unde te întreabă:
- Vreți să aveți succes?
- Daaaaaaaa!

- Uite, tu nu ai ridicat mâna! Nu vrei să ai succes?!
- Ba da, dar sunt ciung!


În rest, în afară de faza cu Mândruță (i-am și spus că plecăm dacă vrea, pentru că la un moment dat a spus că nu se aștepta să fim atât de mulți), totul a fost foarte ok. S-a respectat timpul, nu s-a lungit nimeni (nimic de genul Puric), nu s-a înjurat, nu s-a bătut nimeni... Ah, era unul la intrare cu o pancartă, ceva de genul democrația este o minciună și Monica e reșapată politic. Acum rămâne între noi, dar eu mă aștept să-l revăd pe individ pe listele PC, cam asta anticipez eu, cred că și-a luat 50 de lei cu promisiunea ori de apartament cu 3 camere ori senator.

Una peste alta (și cu asta închei pentru că s-au scurs cele 10 minute) a fost foarte ok. Cum n-ați fost acolo e greu să vă povestesc ca să înțelegeți exact. Dacă aveți timp și chef uitați-vă la acest material video, e totul aici. Pe la minutul 2.55.20 și ceva mă aud și eu, chiar nu se putea să nu iau și eu cuvântul, ar fi fost păcat (să nu credeți că am ceva cu Mândruță, pur și simplu nu-l halesc eu, bănuiesc că el pe mine nici atât, dar este un lucru mai mult decât democratic într-o democrație).
Poza e de la Dan, captură, eu nu le-am făcut atât de clare

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!