.

3 mar. 2015

Organizez strângere de fonduri

Pentru pușcăriași

Da, m-am hotărât. Vă spun sincer că n-am vrut să fac asta, dar când am văzut câtă lume plânge pentru săraca Udrea (și aia e doar în arest!), săraca Ridzi, pentru Voiculescu, pentru Gheorghe Ștefan etc m-am hotărât să mă apuc de strâns bani. Chiar și pentru Brădiștenu au plâns câțiva idioți care nu știau ce înseamnă un an cu suspendare, au avut impresia că penalul ăla de doctor o să fie nevoit să stea un an suspendat pe undeva.

Vreau să strâng undeva la vreo 2-3 milioane de euro ca să zugrăvim frumos la pușcărie, să schimbăm instalația, să vopsim gratiile, să punem aparat din ăla cu parfum care face pfffuuu, pfffuuu și miroase frumos după aia (miroase a căcat, dar cică e lavandă, nu știu ce), să facem ce mai trebuie făcut pe acolo. Să luăm niște din alea de alergat, plasme, o vitrină frigorifică pentru șampanie, cadă cu bule, cadă fără bule, să plătim niște abonamente la curve, la curvi, proiectoare pentru chefuri, piscină etc. Deja nu mai ajung 2-3 milioane, dar nu-i nimic, românul care-l plânge pe Borcea și pe Becali e sensibil, poate să dea mai mult, e posibil să reușesc să strâng chiar vreo 20-30 de milioane pentru treaba asta.

Dacă aș fi vrut să strâng bani pentru o revistă de colorat pentru copiii cu probleme m-ar fi trimis pe net! "Descarcă, bă, de pe net, ce-ți trebuie bani?" Nu mai vorbim dacă era vorba de vreun caz din ăsta, vreo mămică cu probleme, etc. Nu mă cac pe mine aiurea, am făcut gestul pentru mămica din Iași și au sărit (bucureștenii, exact, nu-i halesc eu, dar degeaba, mi-au închis gura la faza aia), au dat, s-au ocupat de trimis, tot tacâmul. Dar doar vreo câțiva, pun pariu că dacă mă apuc să strâng bani pentru Udrea, Voiculescu, Ridzi, Fenechiu etc sar din toată țara, strâng un sac de bani. Sau nu?! Da, aveți dreptate și voi, s-ar putea să plângă toate sărăciile pentru ăștia, când o să le spun să doneze mă trezesc că dispar toți...

P.S.: Săraca Ridzi, a făcut 20 și ceva de ore pe drum, cică nu corect urlă lumea, că nu e normal, că vor s-o omoare! Mânca-mi-ați basca, am făcut 36 de ore de la Constanța la Torino cu Atlassib-ul și ne-au oprit ăia de vreo 3 ori, am crăpat de foame pe acolo că nu ne-am luat pachete sau din astea. Și vreți să vă spun ceva? Nu ne-au lăsat să folosim WC-ul autocarului, așa că Ssictir, bă, Ssictir și cu s mic și cu S mare cu Ridzi a voastră, că eu nu furasem nimic, din contră, am mai plătit și un sac de bani pentru bilet!

Și ce mai râdea de durere, de probleme de sănătate...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!