.

9 feb. 2015

Interviu cu un serviciu secret

Cu care vreți voi, oricum nu contează

- Bună seara!
- ...
- Bună seara!!!
- ...
- Ați văzut trecând submarinul Tomis Nord-Gară-Poarta6?
- Nu, dar am văzut un copil îmbrăcat în ciocolată mov!
- Ah, în sfârșit, uitasem că trebuie să spun parola!
- Păi... Atenție data viitoare, să nu se mai repete.
- Vreau să vă întreb cu Udrea, cu astea!
- E secret.
- Păi ok, e secret, dar măcar acolo, o ceva...
- Și o ceva e secret.
- O informație cât de mică, ceva care nu e secret!
- Și alea mari și alea mici e secret, îmi pare rău.
- Păi atunci la ce dreacu ne-am mai întâlnit?
- Și întâlnirea asta e secretă.
- Eu plec în cazul ăsta, nu mai are rost...
- Nu pleci nicăieri.
- De ce să nu plec?
- Nu pot să-ți spun, e secret.
- Lasă-mă, domnule, în pace să plec... Au, nu mă strânge de gât, au, mă doare, nu mai am aer! Ah, de ce vrei să mă omori? De ce?!
- E secret...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!