.

19 ian. 2015

V-am spus?!

M-am înscris în M10!

Da, exact, la Monica! De ce?! Păi eu cu ea votasem în primul tur, de ce nu? Ce-a fost, procuror comunist?! Ah, am înțeles... Băi, știți cum e cu faza asta, într-o țară cu un prim ministru procuror plagiator o prefer pe Macovei, aia măcar a fost procuror pe bune. Între un fost comunist convertit pe bune și un hoț care minte și după ce a fost prins, îl prefer pe primul...

Ce face Monica, bea?! Perfect! Și eu beau! Ok, am înțeles că ea bea vin, eu sunt mai mult cu berea, dar asta e și ideea, ne completăm! Mai găsim pe cineva care bea tărie, pe unul care bea suc, unul cu ceaiurile și uite așa se naște partidul! Și da, știu, ceilalți lideri politici din țara asta sunt abstinenți, doar Monica Macovei bea... Dar v-am spus, este exact motivul pentru care am intrat în M10, nu mai aveam cu cine bea și am zis să mă înscriu!

A fost europarlamentar și are bani?! Păi are, pentru că a fost europarlamentar! Dar tocmai de ea v-ați găsit să vă luați? Pulii mei, mie, când vine vorba de europarlamentari, îmi vin în minte Severin (ăla cu șpaga), Daciada (aia care deține recordul mondial la absențe și ia salariul la fel ca ceilalți), Grapina (aia care se dovedește a fi mai analfabetă decât Eba!) și alți din ăștia. Nu-mi vine în minte Monica Macovei, aia care se situa "pe primul loc din totalul celor 754 de europarlamentari la numărul rapoartelor adoptate de plenul Parlamentului European în 2012". Mai exact, 35 de rapoarte votate în 2012, cea mai tare dintre toți ăia de acolo! Vreți să știți cine era, la ora aia, următorul europarlamentar român după ea? Ok, era "eurodeputatul PSD Adriana Țicău, cu 2 rapoarte votate"! Două, do uă, d o u ă! Despre faptul că Țicău asta e cercetată de DNA în dosarul Microsoft nu vă mai spun, vă las pe voi să căutați, dar vă mai spun doar atât: Monica nu este cercetată în nici un fel de dosar! M-am mirat și eu, sincer vă spun, mă așteptam ca cineva care bea vin să fie cercetat măcar într-un dosărel, cât de mic...

Am scris toate astea ca să vă corup, ca să vă fac să vă înscrieți în M10? Nu, nu pentru asta. M10 se dorește a fi o chestie inteligentă, pentru oameni inteligenți. Și se știe că oamenilor inteligenți nu este nevoie să le spună cineva ce să facă, au nevoie doar de informație, după aia și-o prepară ei singuri, și-o pun la cuptor, o lasă 60 de minute și abia după aia văd ei dacă o halesc sau o aruncă la gunoi. Să vă luați după mine ar însemna că nu sunteți inteligenți, iar să vă înscrieți pentru că așa v-am spus eu ar însemna că sunteți de-a dreptul idioți. Sunt destule partide pline de idioți care fac ce le spun alții să facă, chiar nu mai e nevoie de unul în plus...

P.S.: Dacă vreți să vă înscrieți (dacă vreți voi!) în M10 Constanța trebuie ori să intrați pe www.mzece.ro și să completați toate rubricile alea ori să luați legătura cu Mihai Petre (constanta@mzece.ro), care vă va spune exact ce v-am spus eu, doar că fără puli, fără din astea...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!