.

9 ian. 2015

Mi se par ciudate atentatele astea...

... pentru că și musulmanii au drac!

Eu credeam că ei nu au, dar au! M-am interesat și am aflat că pe dracul lor îl cheamă Shaytan, ceva de genul ăsta și este cum e Dracu' la noi. Ah, cică ar fi o singură diferență, destul de incomodă ca să zic așa: ei n-au plural la drac! Deci dacă vrei să-l întrebi pe un musulman dacă are draci pe el nu ai cum. Eventual poți să-l întrebi dacă are drac pe el, dar sună aiurea oricum...

Acum bănuiesc că vreți să vă explic titlul, nu-i așa?! Eh, de ce zic eu că mi se par ciudate. Mi se par așa pentru că pe mine, când am intrat cu țigara aprinsă în biserică pe la noi, m-au luat babele la drăcuit până am ieșit afară! Noi intrasem în biserică într-o seară de înviere (cred... parcă așa, nu mai știu, eram ciutan) să furăm vin și cozonac de pe masa aia și n-am mai stat să stingem și țigările pentru că oricum ușile erau larg deschise și ar fi avut fumul pe unde să iasă. În plus erau toți cu lumânările aprinse, alea poluau oricum mai mult decât țigările noastre.

Așa că mă gândeam la ăștia cu atentatul lor, puteau foarte bine să intre peste ăia în redacție și să-i trimită la dreacu pe toți și cu asta basta:
- Hei, Charlie, tu ai făcut caricaturile alea?
- Da, eu!
- Să te ia dreacu de păcătos nenorocit, să arzi în flăcările iadului ca țigara aia (așa mi-au spus mie babele n.a.)!

- Dar eu...
- Nici un eu, tu să arzi!


Puteau foarte bine să le spună ceva de genul ăsta, nu-i așa? Că eu am plecat din biserică, n-am mai stat să mă cert cu alea pe acolo. Probabil că și ăia ar fi lăsat-o mai moale cu caricaturile, făceau ei ceva, habar nu am, le făceau mai complicate ca să nu mai înțeleagă toți nebunii. Am zis că i-au omorât pentru că musulmanii nu au drac, dar iată că au! Poate că ăia nu știau prea bine cu religia, cu Coranul, cu astea, cine știe... Sau poate nu știau să citească, că găseau pe Google cum am găsit și eu dacă știau!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!