.

20 ian. 2015

Iubiți câinii

Dă-i în pula mea pe oameni



După cum bine știți a sărit unul din copac cu o drujbă să-i tranșeze pe ăia care veniseră să salte niște javre maidaneze. Eh, cum era de așteptat au început iar discuțiile de doi lei, alea pe Facebook, alea care oricum nu rezolvă nimic. Din discuții se pot trage decât concluzii, ăsta fiind și motivul pentru care m-am băgat în seamă cu niște animale din astea apărătoare de maidanezi.

Deci, ce concluzie tragem noi după această discuție:
1. Oamenii sunt răi și din cauza asta a fost mușcată prietena asta a mea care ieșise la plimbare cu copilul în parc! În practică ar trebui să nu mai folosiți parcurile până când binele nu va învinge răul pe acest pământ... Sau ceva de genul ăsta, pula mea...
2. Ne comportăm ca animalele și merităm să fim mușcați și să ne alerge lumea cu drujba... Aici nici nu mai comentez, că mă apucă și mai tare și nu mai termin de înjurat până mâine. Practic, prietena mea ar trebui să zică mersi că a mușcat-o câinele și că n-a tranșat-o careva cu drujba (are o oarecare logică, trebuie să recunosc).

Hai, mă fut în ele de concluzii, nu mai rezist. Fiți atenți ce imbecil e Bogadn Șerban ăsta, fiți atent ce idioți patentați trăiesc printre noi! Deci boul spune cu mâna lui că, în țările civilizate, câinii au fost strânși, triați, ĂIA AGRESIVI AU FOST EUTANASIAȚI, iar pe ăia pe care nu i-a adoptat nimeni ADIOS! Ați citit?! Exact, el o scrie, idiotul cu mâna lui scrie chestiile astea! Băi, dobitocule, ăia care s-au dus și au fost așteptați cu drujba exact pentru asta s-au dus, să-i strângă, să-i trieze, să-i eutanasieze pe cei agresivi etc! Și tot boul încheie comunicând faptul că mai are puțin și vomită pentru că trăiește cu români care ar omorî câinii și nu cu europeni civilizați care-i eutanasiază...

Ăștia sunt, frate, ăștia sunt... Ok, că mai sunt și oameni jos pălăria printre iubitorii de maidanezi de acord, dar tot fără soluții și tot aiurea vorbesc. Dar marea majoritate sunt ca imbecilul ăsta, sunt ca curva aia de Bardot care ne dădea nouă lecții, însă fără să ne spună cum dreacu de în Paris n-am văzut o javră pe străzi! Stau și mă gândesc că maidanezii din Paris au plecat de bună voie de pe străzi, s-au trezit într-o dimineață, s-au uitat așa, ca boii, unii la alții și și-au spus: "Hai, în pula mea, să plecăm de pe străzile Parisului!". Și au plecat și gata, nu i-a mai văzut nimeni niciodată...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!