.

22 ian. 2015

House of cards

Mamă, ce coșmar am avut...

N-am mai putut să dorm azi noapte, în pulii mei! Ațipisem și am avut un coșmar de tot căcatu'. Se făcea că începea seria a III-a la House of cards și mă pregăteam să mă duc la Cinema s-o văd. Găsesc biletul pe net, aștept să se descarce, intru la film, pregătesc bere, ceafă de porc cu cartofi prăjiți, gogoșari, tot ce trebuie ca să vezi un serial din ăsta în condiții optime, dau drumul la peliculă, dă imaginile alea cu White House, cu toate alea și când începe cine credeți că apare în locul lui Kevin Spacey? Exact, în pula mea, Dan Mihalache! Am stins ecranul, am aruncat ceafa la câini, cartofii la gunoi, am mușcat dintr-un gogoșar și m-am trezit înainte să aflu cine joacă-n rolul lu' nevastă-sa... Chiar nu cred că puteam suporta mai mult de atât, adică sunt sigur. Ah, nu, nu la Alina Burghiu mă refer, mă gândeam să visez că în rolul nevestei joacă Adrian Năstase, la asta mă refeream.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!