.

4 ian. 2015

Aveați dreptate, România nu este o țară de căcat!

Nu, este o țară de diaree amestecată cu vomă și puroi vâscos!

S-a înfundat scurgerea pe scară. Toată apa menajeră de la etajele 2,3 și 4 refulează la ăia de la 1. A venit administratorul, a chemat un instalator care a venit (ca orice instalator care se respectă, nu-i așa) fără ce-i trebuie. Vine mâine... A trecut administratorul împreună cu vecinii de la 1 pe la toți și le-a explicat despre ce este vorba, rugându-i să nu mai folosească apa la bucătărie până se rezolvă situația. Nu folosesc apa la bucătărie de ieri. Exact, bravo, sunt singurul... Aia de la 4 a spălat la mașină (aia din bucătărie) toată noaptea. Cică are copil mic, o doare-n pizdă. Și eu am, dar nu moare copilul dacă nu spală nevastă-mea două zile, are alte haine și oricum e mic, nu iese din casă pe vremea asta (ninge). Fumez în bucătărie și am auzit toată seara de ieri cum curgea apa pe la bucătăriile vecinilor. De ieri ăia de la 1 scot apă din chiuvetă și de pe jos, nu mai știu de unde să facă rost de găleți și ligheane...

P.S.: Am pățit la fel în Italia! Fără administrator am mers la vecini și i-am rugat să nu folosească apa la bucătărie până nu vin ăia cu desfundatul. N-a folosit nimeni nimic, o picătură de apă n-a mai ieșit în chiuvetă până a doua zi, când au venit instalatorii. În Italia eu eram românul de căcat, străinul care fle lua locurile de muncă, ăla pe care-l vedeai zilnic la televizor cum fură, dă în cap, omoară... Pe scară suntem toți români, dar suntem în România.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!