.

6 oct. 2014

Să-mi spună și mie cineva

Ce au ăia?

Mai vorbesc cu câte unul, doi, opt... și ajungem la faza cu alții. Indiferent ce căcat discuți nu ai cum să nu ajungi să faci comparații, pulii mei, n-ai cum, suntem în UE și fără să vrei te gândești la frații... hai să nu le spunem frați, verii primari... nici așa, veri de-ai doilea, ceva de genul ăsta, care împart cu noi același spațiu vital. 

Să zicem că se discută despre salarii:
- Păi ăia au salariul de 1200 euro!
- Da, bă, dar ăia...

Despre servicii?!:
- Am fost și se deschide ușa automat, apare...
- Păi bine, bă, ăia...

Sănătate:
- N-am plătit nimic la spital!
- Păi e normal, mă, la ăia...


Mașini:
- Au scos mașini electrice!
- Păi ce vrei, bă, ăia...

Ăia ce, frate?! Ce au ăia, cine sunt ăia? Eu am fost acolo, i-am văzut, am trăit printre ei, unii sunt mai bătuți în cap ca noaptea, alții se droghează, au curve, pești, hoți, pocăiți, ce vreți voi, sunt la fel ca noi, doar că vorbesc altă limbă! Ok, ok, stau și la coadă fără să se bage-n față, de acord. Bineeee, gata, nu ascultă manele la maxim în fața blocului, ok, gata. Mai dă-vă dreacu, mă enervați, am înțeles, nu cer șpagă pentru orice, hai sictir! Mai dă-vă dreacu de nenorociți, mi-ați stricat materialul, m-ați adus în pragul depresiei, ok, nici nu votează tâmpiți și pușcăriaș, bine, nu mai scriu pe blog în viața mea, am mai spus chestia asta și nu m-am ținut de cuvânt... Da, vă fut, așa este, ăia se țin și de cuvânt. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!