.

29 oct. 2014

Cum să...

... vorbești la telefon ca să nu se prindă DNA-ul!

- Alo, ești?
- Da, alo, sunt!
- Ok, vezi că vine să ia ăla cu ăia ca să-l ducă la ăia!
- Toți?!
- Jumătate!
- Păi și cine vine?
- Jumătatea!
- Ok, îi las în ăla, să-l ia de acolo!
- Ce?
- Ăia!
- Păi pentru asta vine, să-l ducă la ăia!
- Păi asta spun și eu, vine jumătatea să ducă jumătatea aia din ăla la ăia!
- Stai așa puțin, tu ai înțeles ce am spus eu sau trebuie s-o iau de la capăt?
- Am înțeles!
- Bun!

(după două ore)

- Alo!
- Da, alo, da!
- Băi, unde ai lăsat ăla cu ăia, în care ăla? Că a ajuns jumătatea acolo!
- Păi dacă a ajuns jumătate e ok, nu așa era vorba?
- Nu a ajuns jumătate, a ajuns jumătatea!
- ...
- Bă, ești nebun?
- Nu! Păi jumătate am pus, n-am pus tot!
- Da, dar unde?
- Păi în ăla, nu v-am spus?
- Păi aia e, care ăla?
- Păi... Nu știu cum să vă spun... În ăla de lângă ăla...
- Care ăla? Ziiii, bă, care ăla de lângă care ăla, zii, că mă omoară ăștia dacă nu duce nevastă-mea plicul cu bani mai repede!
- În dulapul de lângă birou!
(Click)
- Ce s-a auzit? La tine s-a auzit?!
- Nu, am crezut că la dumneavoastră!
- Aoleu... Închide repede, dacă te cheamă nu mă cunoști, zici că n-ai auzit de mine în viața ta!
- Am înțeles, domnule prim ministru, am înțeles!
(Click)
- Închideeeeeeeeeeeeeee!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!