.

15 oct. 2014

Aș vrea să nu mai înjur

Dar nu mă lasă ăștia!

Nu e zi să nu-l aud pe Rebengiuc cum se plimbă cu mașina și se întâlnește cu câte un din ăsta care ba pescuiește, ba nu știu ce mai face (că nu mă uit la TV, dar îl aud!). Și îl întreabă pe ăla:
- Ce faci, fraiere, pescuiești?!
- Da, Rebengiucule, ce pulii mei să fac și eu...
- Dar cum ai ajuns aici, la pescuit?
- Ah, păi am ajuns pe unul dintre cele trei drumuri făcute la noi, unul prin Văscăuți, unul prin Bagabozi și unul prin Rișca!


Pulii mei, dialogul nu e chiar ăsta, dar p'acolo. Problema nu e ce spun ăia, problema e la ce fac ei publicitate: la niște drumuri! Da, nene, că au făcut nu știu ce drumuri prin programul Regio! Și pe mine mă doare capul de fiecare dată pentru că ăștia nu-ți spun ce-i cu drumurile astea!!! Adică s-a construit un drum, foarte bine, care-i faza? Trebuia construit acum 25 de ani, ce dreacu te lauzi că l-ai construit acum? Sau faci reclamă la Regio?! Păi în cazul ăsta să ne spună ce vinde, să știm și noi! E ca aia cu apa, că să consumi minim doi litri de lichid pe zi! Bă, măcar înainte făceați reclamă la apă, acum nici măcar asta nu mai spuneți... Nu de alta, dar gândiți-vă că există tot felul de lichide, de frână, de spălat parbrizul, nu e de joacă, sunt mulți idioți, se pot întâmpla multe!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!