.

19 sept. 2014

S-a terminat cu problemele

Acum e de 1000 de ori mai simplu pentru cei care vor să muncească!

Nu știu dacă v-a mai spus-o cineva, dar s-a redus CAS-ul cu 5%! Da, a semnat Băsescu. Ok, știu că a spus că nu semnează așa ceva, dar a semnat până la urmă, exact la fel cum a semnat tot ce i s-a trimis până acum. Dar de data asta a semnat bine, practic problemele României s-au rezolvat o dată cu reducerea asta. Dacă nu vă pricepeți la finanțe ca Ioana Petrescu nu vă puteți da seama, dar eu mă pricep. Am intrat și eu de vreo două ori pe site-ul celor de Harvard și nu că mă laud, dar parcă m-am luminat așa, nu știu cum. O să vă explic cu cuvintele voastre, ca să înțelegeți.

Începând de astăzi toate site-urile cu job-uri se modifică! Da, exact, totul ca urmare a scăderii ceaseului. Pe ejobs, pe bestjobs, pe toate site-urile cu jobs (mai puțin pe apple.com) vor pune patronii anunțuri în care-i roagă pe muncitori să lucreze pentru ei! Practic o să vă sune patronii, o să-și prezinte firmele, o să vă mintă că știu engleza, că firmele lor sunt cele mai tari, cele mai calificate, că funcționează din 91, vrăjeli din astea menite doar ca să vă facă să lucrați pentru ei. Vedeți că o să vă sune de dimineață, de la prima oră, dar nu puneți botul la vrăjeală!

Da, exact, eu știu deja cum o să fie, poate o să vă sun și eu, nu se știe (nu vreau să mă dau de gol). La prima oră o să vă sune patronii firmelor mici, ăștia încep cu noaptea-n cap pentru că sunt vai de mama lor. O să vă promită salariu mărit cu 0,0001% peste cel minim, concediu fără plată, pauză de masă cu 2 minute mai lungă și alte avantaje din astea care o să vi se pară tentante la prima ascultare. Dar nu fiți fraieri, nu dați de înțeles nici că acceptați și nici că refuzați. Spuneți-le să revină cu un telefon sau să aștepte să-i sunați voi. De pe la 9-10, cam așa, vor începe să sune de la firmele șmechere. De regulă ăștia pleacă de la 1200 de lei mai mult sau mai puțin noi, dar cu reducerea asta de CAS e posibil să vă atragă cu 1220-1230, ceva de genul ăsta. Bani buni, dar nu vă grăbiți, lăsați-i să dispere, pe după amiază e posibil să vă dea 1235 (mai mult nu cred, dar sunt bani buni, în câteva luni ajungeți la salariul despre care spunea Mazăre că-l câștigă un om bogat: 1500).

Mă bucur că v-am putut fi de folos, fac și eu ce pot cu blogul ăsta, ajut cât mă țin puterile. Vă las să vă odihniți, știu că veți avea o zi grea, vă vor suna de peste tot, din toată țara. Gândiți-vă că scăderea asta de CAS produce un milion de locuri de muncă imediat și alte câteva milioane puțin mai târziu, când încep să aterizeze avioanele cu investitori străini. Succes și nu uitați, nu fiți fraieri, nu acceptați din prima, nu vă fie milă de patroni, lăsați-i să spumege, scoateți cât mai mult de la ei, orice leu în plus, doi lei contează!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!