.

20 aug. 2014

Ca s-o lămurim

Am burtă pentru că...

... m-a mâncat în cur să mă las de fumat vreo 4 ani și ceva. Eu arătam ca fotomodelii ăia, eram tras prin inel! Dar ce spun eu inel, eram tras prin fanta aia pe unde băgați CD-ul, atât de bine arătam... Practic eram transparent, ca să înțelegeți mai bine. M-am lăsat de fumat și într-un singur an am ajuns de la vreo 65 de kilograme la 110.

Cu burtă mi se spune că arăt ca curul, că nu mi-o mai văd, că mă doare spatele, că nu mă plac femeile (asta nu mă mai interesează), că nu mă plac bărbații (asta nu m-a interesat niciodată) etc. Ok, nu vreau să contrazic pe nimeni, dar ce nu înțeleg este de ce când aveam 65 de kilograme mi se spunea că arăt ca dracu', că mi se văd coastele, că zici că sunt african din ăla, că nu mă plac femeile, că nu mă plac bărbații etc?

Bă, ascultați la mine, v-o spune unul care știe cum e și așa și așa: în țara asta oricum o dai tot nu e bine! Mă gândesc serios să-mi fac o operație de schimbare de sens... Hai, pa.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!