.

16 iul. 2014

Nu știu pe voi

Dar pe mine mă apucă nervul

Nu există zi, dar când spun că nu există zi înseamnă că nu există zi în care să nu merg undeva fără să aud: "Nu aveți un leu să vă dau...?" Știu că s-a mai scris, dar tocmai de aia m-aș fi așteptat să se schimbe ceva! În schimb pauză, nimic, pe unde mergi aceeași poveste.


Ca să fiu mai exact nu există zi fără să nu aud:
- Nu aveți un leu să vă dau... ?
- Nu aveți mărunt?
- Ah, nu am să vă dau rest la 200 (100, 50), îmi pare rău!
- Colega, ai să-mi schimbi ăștia să-i dau lu' domnu'?

La ce pulii mei mai umblăm cu banii ăștia nu știu, oricum nu are nimeni cum să ne ajute, nu are nimeni rest, nu are nimeni mărunt, nu are nimeni nimic! Eu chiar am început să cred că magazinele astea, tarabagiii, comercianții în general nu au bani, în ziua în care te duci tu la ei își încep activitatea, ești primul client de fiecare dată, indiferent de oră! Pentru că să nu credeți că doar dimineața se întâmplă asta, atunci când te ia aia sau ăla cu clasicul "Doar ce-am deschis, nu am de unde să vă dau rest!", ci și după amiaza, uneori chiar și seara ("Doar ce-am predat banii, dacă veneați mai devreme aveam!"). 

Nu știu, frate, chiar m-am săturat de faza asta, sunt sătul. Am umblat într-o dimineață pe la Delfinariu de m-a luat dreacu să schimb 100 de lei, nu avea nimeni! De pe partea asta am ajuns pe partea cealaltă, pe la piese auto! Și ce credeți că mi-a spus femeia de acolo? Exact, zice "Ah, noroc că a venit un om să ia piesa, că altfel n-aveam să vă schimb". Wow, ce bulan pe capul meu, ar trebui să-i mulțumesc acelui om întro zi! Mai mult, poate și voi ați trebui să-i mulțumiți acelui om întro bună zi, nu știu de ce cred că ăla este singurul om care aprovizionează orașul cu mărunt!!! Chiar, trebuie neapărat să-l găsim pe omul ăsta și să-i mulțumim, poate chiar să-i ridicăm o statuetă, o ceva mic acolo...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!