.

7 iul. 2014

Cât de idioți sunt românii?

Pe bune acum, cât?

Am comentat și eu de doi lei la prima postare, n-am crezut că se merge atât de departe, mă așteptam să se termine, să se stingă încet încet și să-i lase pe ăia să se spele pe cap. Dar nu, românul trebuie să demonstreze că este idiot atât în țară cât și peste hotare!

Exact, este vorba de scandalul cu hepatită, ciuperci și alte mâncărimi de la bulgari, scandal pe care nu s-au grăbit bulgarii să-l rezolve cum s-au grăbit tâmpiții de români. În încercarea lor de a arăta cât de deștepți sunt ei, cum se pricep la deconspirarea conspirațiilor și cum le știu ei pe toate, românii s-au apucat să explice cum ai noștri sunt niște șulfe ordinare care nu vor decât să-i prostească pe turiști să nu mai meargă în Bulgaria, acolo unde toți (dar absolut toți) câinii umblă cu câte 258 de covrigi în coadă și unde imediat cum intră un român pe ușă se bagă manelele și se pun micii pe grătar. Nu m-ar fi interesat dacă n-aș fi fost implicat, acum vreo 13-14 ani (cam așa), într-un căcat cu fantasticii ăștia de bulgari, căcat în care a vrut să mă bage marele colaboratorcusecuritatea-jurnalist-senator Sorin Ştefan Roșca-Stănescu și din care m-a scos... N-o să vă spun chiar tot, după aia vă plictisiți.


Pe atunci eu eram mare jurnalist local și și mai mare corespondent pe la Cotidianul. Evident, eram un nimeni, asta contează mai puțin, dar ce contează cu adevărat este că era cu 205-206 (insultă și calomnie), iar cei care au rămas cu pată pe cazier pentru porcăria asta știu despre ce vorbesc. M-am nimerit la redacție exact când șeful de la Eveniment a intrat cu bomba: "Bă, mâine, pe 24 Ceasa, apare un material în care scriu ăia că Marea Neagră, pe tot litoralul românesc, e poluată cu metale grele, cu toate prostiile!". Am rămas prost nu pentru că marea n-ar fi poluată cu așa ceva, dar pentru că nu-mi dădeam seama cum pulii mei să fie la noi și la ei nu! Adică ce curenți de rahat plimbă toate prostiile alea doar până la Vama Veche și gata?! În sfârșit, faza e că eu am scris despre asta, dar fără să contrazic în vreun fel ce urma să apară în cel mai mare ziar al bulgarilor (nu mai știu dacă în ziua de azi tot ăsta e), ci doar luându-i puțin la mișto cu treaba asta. Adică mai dă-vă-n pulii mei de bulgari, că doar suntem vecini, nu? Dacă suntem noi poluați sunteți și voi, dă-vă dreacu, că văd că la salarii vă luați după noi...

Ok, ca să încheiem poveștile, SRS a sunat la redacție că mă dă în judecată și-mi cere un miliard (eu luam un milion două sute salariu:))) și că ancheta era a lui, că Ziua, că Bulgaria, că au fost dați oameni afară, că pulii mei ce mai zicea el pe acolo. Inițial m-am căcat pe mine pentru că v-am spus, se rezolva imediat cu 205/206. Telefoane București, telefoane Constanța, să găsim rahatul ăla de ziar care nu era de găsit! Nici în ziua de azi nu s-a găsit, dar faptul că nici măcar de la Ambasadă nu s-a reușit obținerea unui număr a declanșat operațiunea Muie bulgari, Muie SRS, Muie toată lumea și mai dă-vă-n pulii mei pe toți. A apărut imediat comunicat de la Minister, pam-pam, le-au închis ăia gura la toți. Ah, am uitat să vă spun că am intrat și pe net și nimic, site-ul bulgarilor nu funcționa:))) Hacker-ul de serviciu mi-a explicat că era de la ei, practic ăia își dăduseră jos site-ul, nu era că nu aveam noi internetul bun sau vrăjeli de genul ăsta.

Eu sunt sigur că ziarul a apărut totuși în Bulgaria, nu avea cum să nu apară, dar cu toate astea eu n-am auzit după aia nici un bulgar să facă scandalul pe care-l fac românii acum! Bă, dar nici unul, pe bune! Să intre vreun bulgar pe Mirc, pe ICQ, pe ceva, să zică acolo că e conspirație, că e minciună gogonată, că muie Varna, muie Burgas, nimic!!! Bulgarii au tăcut, au mers pe burtă și au câștigat în cele din urmă bătălia de la Marea Neagră (cu sprijinul nemților, ok, care acum se arată extrem de atenți în a ne atrage atenția că nu există elemente care să confirme că ar fi vreun pui de hepatită sau din astea pe la bulgari). Dar eu n-am nimic împotrivă, foarte bine că au câștigat, bravo lor, foarte bine că merge lume mai multă la ei, felicitări, dar să-i văd acum pe români cum se înfoaie și cum le iau ei apărarea ălora care ne băgau în căcat de fiecare dată când aveau ocazia mi se pare de un gust atât de prost încât îmi vine să vomit pe ei. 

Nici măcar italienii n-ar face așa ceva, italienii care-și dau singuri la gioale cu raportul ăla anual privind calitatea plajelor și a apei mării de pe litoralul lor, ăla unde iese Rimini pe primul loc de fiecare dată. Adică imaginați-vă să sară italienii de cur în sus pentru că apare nu știu ce chestie despre Croația, acolo unde, în ultimii ani, mai toți italienii din Nord merg să-și facă vacanța. Fix în șpiț i-ar durea pe ăia! Ah, normal că ar merge în continuare, e mai ieftin, e mai curată apa, te dai cu barca fără să te oprească poliția din două în două mile marine ca la Venezia, dar n-o să auziți, bă, vreun italian că sare cu gura să le ia apărarea croaților doar pentru că merge el acolo să stea cu pulile la soare, nebunilor! În schimb vreți să vă spun ce-ar scrie presa italiană având în vedere câte stațiuni, baruri, restaurante, hoteluri sunt prin Italia aia? Ați văzut că începeți să gândiți... Sau aveți acțiuni pe la bulgari și nu știu eu?! Voiculeștilor care sunteți voi voiculești, oligarhilor!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!