.

3 mai 2014

Vă iubiți țara?!

Vedeți să nu vă părăsească, aveți grijă...

De când a apărut rahatul ăla de zvon cu recrutarea au apărut eroii și iubitorii de țară de zici că s-a spart vreo țeavă pe undeva. Azi a pus capac o tută care s-a băgat și ea în vorbă ca o tută ce e. Că tinerii din ziua de azi nu-și iubesc țara pentru că stau după blocuri și n-au făcut armata. Vă dați seama ce-i în capul ei, săraca...

Dar ăștia cu dragostea de țară, ăștia care-și iubesc țara până la lacrimi mă fac să râd cel mai mult. Să vedeți ce texte au, ce fraze alambicate, ce stil, nord coreenii sunt mici copii. Ok, eu sper că nici unul dintre cei care citesc panarama asta de blog a mea nu-și iubește țara ca ăia! Dacă e vreunul asta e, îmi pare rău că se simte rău, dar chiar nu mă interesează. Asta pentru că eu nu dau doi bani pe nici un fel de țară de când cu Iugoslavia. Bine, pe vremea aia nu era Facebook, dar dacă ar fi fost v-ați fi speriat câți își iubeau țara și acolo! Toți erau iubitori de țară, cei mai îndrăgostiți erau, dar când au început s-o arate...

În plus eu speram să se întâmple altceva în anul 2000l când eu nu mai eram copil (am pus l ca să rimeze, scuze). Eu am crezut că se duc dreacu ăștia cu țările lor de căcat, cu președinți, cu care e verde și care e portocaliu, cu toate aberațiile astea. Faza mi-a trecut demult prin cap, în momentul în care am auzit că nu aveau americanii bani pentru nu știu ce misiune spațială. Am zis să vezi că dacă vine vreodată vreun bolovan din ăla spre Pământ pe partea Africii nu au ăia cu ce să tragă în el pentru că n-au bani! Parcă-i vedeam pe africani cerând împrumut americanilor ca să cumpere o rachetă de la ruși și peste tot rahatul se băgau chinezii să-i saboteze... Până se certau venea bolovanul și ne făceam zob. Bine, repet, eram mai prost și credeam că toți gândesc ca mine.

În plus știam un mare iubitor din ăsta care nu lăsa să treacă o zi fără să reamintească populației globului cât își iubește el țara și cum ar face dragoste cu ea în toate pozițiile. Atât doar că exista o mică problemă: trăia în altă țară! Și nu pentru că la el se trăia greu sau pentru că nu câștiga, nu! Trăia în altă țară pentru că era mai cald;)))) E ca și cum i-aș spune eu lu' nevastă-mea: draga mea, te iubesc cel mai mult pe lumea asta, dar mă duc să stau la amantă pentru că are apartamentul pe Sud. Dar să știi că te sun în fiecare zi să-ți spun cât de mult te iubesc!

P.S: Eu nu mai spun nimic, gata, atât am avut de comentat, dar terminați dreacu cu armata și cu căcaturi din astea că-mi vine să vomit. Mai ales fufele astea care vorbesc despre armată doar pentru că au avut și ele prieteni militari și se udau când îi vedeau în uniforma aia de căcat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!