.

5 mai 2014

Postați liniștiți pe Facebook

Informațiile se află oricum

Astăzi am fost la dentist, la Martinescu. Înaintea mea două persoane, așa că am scos telefonul să mai văd ce spune lumea pe Facebook. La un moment dat intră un babonet. Femeia de lângă mine se oferă să-i cedeze locul pe scaun (eu nu m-am ridicat pentru că am văzut că se eliberase medicul și urma să rămână oricum un scaun liber) la care babonele că cică nu, că ea doar să întrebe ceva (așa zic toți ăia care vor să se bage în față, se știe). Până la urmă intră cel care era la rând și babonetul se așează pe locul rămas liber, lângă femeia de lângă mine.

Și, fără nici un fel de introducere, începe... Stați așa, trebuie să fac o paranteză pătrată: îi știți pe ăia care trag ei semnale de alarmă, că aveți grijă ce postați pe Facebook pentru că ne urmăresc Serviciile, că nu postați aia, nu aia etc? Eh, dacă îi știți dați-le un telefon să citească ce scriu eu în continuare. Sau nu, nu telefon, telefoanele pot fi ascultate, trimiteți-le un mesaj cu fum, o chestie de genul ăsta. Gata, am închis parantează și de aici încolo vă spun pe scurt cam ce-i spunea babonele femeii de lângă mine:

- locuiește lângă dentist, la blocurile cu 10 etaje;
- mai exact la apartamentul 79, etaj 8;
- unul dintre fii ei locuiește în același bloc, dar la etajul 1;
- am spus unul dintre ei pentru că are 3;
- înainte locuiau la casă, pe I.G. Duca, dar au vândut-o și s-au mutat la blocul ăsta cu 10 etaje de lângă dentist;
- unul dintre fii este căsătorit cu o fostă colegă de grupă de facultate;
- facultate pe care a terminat-o la Ovidius;
- un altul trăiește cu una, dar asta e cam fițoasă; cică s-a supărat pe fii-su pentru că n-a lăsat capacul la WC după ce s-a pișat...
- da, urmează să se căsătorească cu ea, dar nu e... nu e așa, cum trebuie;
- e pensionară, are pensia 1079, dar a luat 1054 ultima dată;
- nu știe de ce, dar bănuiește;
 

A venit și rândul meu și am intrat. Dacă mai stăteam pe hol cred că aflam și numerele de cont de la tot neamul. O auzeam cum încă îi spunea femeii vrute și nevrute, dar zgomotul polizorului (sau cum se numește drăcia aia) mă împiedica să înțeleg. Bine, faza amuzantă la toată prostia asta e că eu eram pe Facebook în timp ce turuia babonele:)) Poate dacă eram pe Twitter nu aflam nimic, n-am de unde să știu...

P.S: O să spună cuiva și cu cine a votat (dacă mai e nevoie).

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!