.

7 mai 2014

Discursul lui Ponta

De la Călărași!

Am înregistrat pentru dumneavoastră discursul lui Ponta ținut în fața aligatorilor de la Călărași. Nu se numesc aligatori? Eh, nu... Știu eu mai bine cum se numesc, stați liniștiți, de aia eu scriu și voi citiți, pentru că eu știu!

Victor Ponta:
Bună ziua și bine v-am găsit! Trebuie spus încă de la început că Traian Băsescu, numai Traian Băsescu! Asta pentru că Băsescu Traian este Traian Băsescu! Traian Băsescu!!!

Aligatori:
Uraaaaaa! Huoooooooooo! Uraaaaaaaaaaa! Ponta, Ponta! (etc)

Victor Ponta:
Și mai trebuie să vă spun că Traian Băsescu! Traian, exact, Traian Băsescu! Doar Traian Băsescu, pensii, Traian Băsescu, salarii, Băsescu, tăiat, Traian Băsescu!!!

Aligatori:
Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuura!


Victor Ponta:
Traiaaaaaaaan Băsescuuuuuuuuuuu!

Aligatori:
Huoooooraaaaaaa! Ăăăă... huo?!

Victor Ponta:
Huo, Traian Băsescu!

Aligatori:
Huoooooooooooooooooooooooooooo!

Urmează Buzău, cu același discurs (nu sunt sigur dacă Buzău, dar discursul sunt sigur că va fi același!)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!