.

16 apr. 2014

Ponta cheamă SRI

Alo, mă ascultați?

- Alo, Ponta sunt!
- Bună ziua!
- SRI-ul?!
- Da, vă ascultăm domnule prim ministru, spuneți...
- Păi de aia v-am sunat, ca să vă întreb dacă mă ascultați.
- Vă ascultăm, spuneți.
- Nu, dacă mă ascultați în general, nu acum!
- Ah, vă referiți dacă vă ascultăm telefoanele și chestiuni de genul ăsta?
- Exact!
- Nu, nu vă ascultăm.
- Sigur?
- Sigur!
- Și atunci de unde știu ăștia că sună lumea de la mine din birou?
- Păi... Poate vorbesc oamenii ăia prea tare. Doar cunoașteți și dumneavoastră vorba aia cu pereții au urechi...
- Păi au urechi pentru că ați băgat voi microfoane în pereți!
- Noi? Doamne ferește, cum să băgăm noi așa ceva? În plus am înțeles că cineva verifică în fiecare dimineață birourile tocmai pentru ca să nu existe așa ceva. A spus și președintele asta...
- Cineva cine?
- Păi... cineva!
- Păi am văzut și eu că verifică, dar eu nu știu cine e ăla, nu-l cunosc!
- Păi nici noi!
- Păi înseamnă că ăla le pune! Ăla-mi spune că nu sunt microfoane și eu îl cred, ca fraierul!
- E posibil! Adică e sigur așa dacă spuneți dumneavoastră!
- Păi și voi ce faceți acum? Prindeți-l!
- Păi cum să-l prindem dacă nu știm cine e? Dumneavoastră ați spus că nu știți... Chiar nu-l cunoaște nimeni de la Palatul Victoria?
- Cică-l cheamă Vasile, atâta știu.
- Vasile... Am notat. Vom verifica și vă dăm de știre.
- Vedeți că eu m-am mutat cu biroul la MApN! Mă sunați acolo să-mi spuneți ce-ați găsit. 
- Am înțeles, să trăiți, așa vom face. 
- La MApN sper că nu sunt microfoane, nu are cum, nu-i așa? Voi știți ceva?!
- Doar bănuim, dar dacă vreți trimitem pe cineva în fiecare dimineață să verifice! 
- Bună idee! Foarte bine, așa să faceți. Să-mi spuneți cum îl cheamă pe ăsta pe care-l trimiteți, ca să știu și să nu mai fac greșeala pe care am făcut-o dincolo.
- Vasilică!
- Aha, bun. Nu e rudă cu Vasile, nu?!
- Păi de unde să știm, v-am spus că noi nu-l cunoaștem pe Vasile!
- He, he... Glumeam, am vrut să văd dacă...
- He, he, ne-am dat seama că glumiți!
- Bine atunci, așa rămâne, trimiteți mâine un om să verifice, nu prea mai am încredere în Oprea.
- Aveți încredere în noi, mâine dimineață rezolvăm.
- Foarte bine! La revedere
- Să trăiți! Aveți grijă că e firul în jurul ceștii de cafea, să nu cadă...
- Ah, ok! Merci, pa...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!