.

8 apr. 2014

Interceptări

Radu îl sună pe Nicușor

- Alo, Nicule!
- Da, cine e?
- Eu sunt, Radu!
- Care Radu?!
- Ștefan!
- Aha! Vorbește mai încet că-mi ascultă ăștia telefoanele!
- Gata, m-au ridicat!
- Noi avem probleme și tu zbori cu zmeul ăla, 'ți-ar zmeul al drecu să-ți fie!
- M-a ridicat DNA-ul!
- Aoleu! La ce înălțime ești acum?
- Sunt la etajul 2, cred...
- Oricum nu contează, important e să nu spui nimic! Eu n-am spus absolut nimic!
- Sigur n-ai spus nimic? Că ăștia știu niște chestiuni pe care doar tu și cu mine le știam!
- N-am spus nimic, Ștefane, zero!
- Hm...
- Să slăbesc 50 de kilograme dacă am zis ceva!
- Păi cu jurăminte din astea vrei să te cred?
- Să nu mai mănânc carne de porc toată viața, na! Hai, știi că asta e ceva serios pentru mine...
- Nu știu ce să zic, nu prea m-ai convins.
- Să nu zici nimic, Radule, să nu zici nimic!
- Radule, mă iei cu Radule acum? Păi m-ai luat cu Ștefan de când mi-ai răspuns și știi că nu-mi place!
- Păi ne ascultă ăștia, să nu se prindă!
- Dar de unde știi că ne ascultă? Ai microfoane pe tine?! Tu m-ai turnat!
- Nu, nu te-am turnat! Pe bune nu te-am turnat!
- De ce te-au eliberat? Că bolnav nu ești, doar știu că n-ai nici pe dreacu!
- M-am îmbolnăvit când m-au săltat, pe bune că atunci m-am îmbolnăvit!
- Ok, am înțeles! Nu-i problemă, lasă, mâine ies, mâine sunt în Constanța și discutăm.
- Cum adică ieși, de unde știi că ieși?
- Îți zic eu că ies...
- Nu, nu se poate să ieși, nu ai cum să ieși, nu le spune nimic, Răducule, nu le spune nimic, frate!
- Vorbim mâine, pa!
- Radule, nuuuu, nu închide! Alo, aloooo, Raduleeee, nu le spune nimic, nu ieșii, nu-mi închide, Răducule!
- ...
- Ai închis... Acum pe cine dreacu să mai dau eu vina... Trebuie să găsesc pe altcineva.
- Aha, deci ai dat vina pe mine!
- (biiiip, biiiip, biiiip)

P.S.: Orice asemănare întâmplătoare e pur și simplu...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!