.

7 mar. 2014

Politică

Să semnăm

Nu știu cum v-ați simțit voi când ați aflat că marii șmecheri, mafioții de mafioți, mâncătorii de fructe de pădure (urs, cerb etc), ăia care se dădeau cu parfum și se bărbiereau ca să poată scuipa cu stil prin cazinouri, ăia care dădeau șpagă două milioane, șapte milioane, sute de milioane, ăia care-și conduceau singuri limuzinele, ăia care aveau palate din aur etc au intrat la pârnaie. Eu m-am simțit bine, m-am distrat chiar. N-am băut șampanie, asta nu, încă nu e nimic de sărbătorit.

Eh, acum omul care a făcut posibilă toată această distracție are nevoie de niște semnături. Pentru că partidul din care face parte îl consideră inutil (știți că PDL-ul face acum opoziție "constructivă") Sebastian Bodu nu va obține sprijin politic pentru europarlamentare. Are nevoie de noi, de ăia care s-au simțit bine când l-au văzut pe Giovani și pe MM în mașina Poliției. Tolontan și cu ăia de la Gazeta Sporturilor nu candidează (credeați că nu-i pomenesc, ah?) așa că din toți cei care au făcut posibilă minunea nu trebuie să semnăm decât pentru Bodu. Nu, nici judecătorii și procurorii care au finalizat toată treaba nu candidează (nici pe voi nu v-am uitat, stați liniștiți).

Dacă nu vreți să semnați nu-i problemă, dar dacă vreți ăsta e mesajul:

"Dragi prieteni care ați acceptat să mă ajutați cu strângerea de semnaturi pentru a putea depune o candidatură independentă la alegerile din 25 mai pentru Parlamentul European, listele (tabelele) completate și semnate de către cel care a strâns semnăturile trebuie trimise prin postă/curier de luni încolo, către următorul destinatar:

Mihai Pascu
Bd. Tineretului nr. 49 bl. 58 sc. 1 ap. 29
Sector 4 București
Tel. 0723.210.534


Mii de mulțumiri! Cel puțin 100.000
Sebastian Bodu"




Cine vrea documentul original ca să strângă semnături să dea un mesaj pe Facebook sau să lase o adresă de mail la comentarii.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!