.

15 mar. 2014

Nu ne pricepem la rasism, la antisemitism, la din astea

La Constanța avem altă problemă!

Mă uit și eu cum vă uitați și voi la papițoii ăia cu autonomia lor. Nu înțeleg ce dreacu vor pentru că nu mă pricep. Am fost prin zonele alea și oricum zici că ești în altă țară. Toți vorbesc ungurește, am fost prin magazine și se făcea vânzătoarea că nu înțelege ce spun în românește etc. Din ce cunosc românii români de prin zonele alea sunt ok cu treaba asta. Mulți știu ungurește, mergeau după așa zisa revoluție prin Ungaria să facă trafic cu toate căcaturile. Românii unguri de prin zonele alea chiar nu par să aibă probleme. Peste tot e bilingv, e pulii mei, zici că ești în Ungaria. Greșesc?! Poate. De fiecare dată am fost în trecere sau am stat prea puțin ca să-mi fac o părere mai pe placul tuturor.

Eniuei, nu asta e problema noastră, a constănțenilor. Dacă vreți să-i băgați la guvernare și să le dați autonomie ne doare-n cur pe noi. Oricum pe noi nu ne întreabă nimeni nimic așa că faceți borș. La Constanța nu avem treabă cu ungurii cum nu avem treabă cu nimeni. Ok mai sunt unii care o dau cu machidonii, cu turcii, cu tătarii, cu nu știu ce, dar sunt prea puțini. La noi când te întâlnești pentru prima dată cu cineva îl întrebi dacă e din Constanța! Rețineți chestia asta pentru că e important! La noi te întâlnești cu omu', îl întrebi dacă e din Constanța și după aia discuți ce ai de discutat cu el. Rămânem amici și aflăm după 6 luni (de la altcineva) că e machidon sau ce mai mai e el și nu scrie în buletin. Evident că te doare fix în pix pentru că la noi e normal să fie fiecare ce vrea. Eh, dar problema e să nu afli altceva. Ați reținut ce v-am spus că trebuie să rețineți?

Eh, la noi nu-i absolut nici un fel de problemă dacă afli după 6 luni că e machidon, turc, tătar, american, eschimos etc, v-am spus că nu ne interesează. La noi problema e să nu afli după 6 luni că omul nu e constănțean așa cum s-a recomandat! Deci să nu afli că e din Valul lui Traian, din Pecineaga, din 23 August, din Kogălniceanu când el ți-a spus că e constănțean! Dacă e așa atunci s-a terminat. Nu știu ce face Jobbik, ce fac secuii și românii din zonele alea în momente din astea, dar la noi ești exclus. Noi te scoatem din lista de prieteni, nu-ți mai răspundem la telefon și s-o crezi tu că mai ieși cu noi sâmbăta la bere! Ești ras, poți considera că ți-ai câștigat autonomia așa nu te mai bagă nimeni în seamă. Și cel mai grav și cel mai grav este altceva. Asta e maxim: să spui că ești constănțean când tu de fapt ești bucureștean. Deci Crimeea e vrăjeală la faza asta...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!