.

14 feb. 2014

De ziua îndrăgostiților

Ponta, iubește-l tu pe Crin!

E păcat să vă certați și azi, oricum știm că e doar pentru ziare și televiziune toată tărășenia. Mai bine iubiți-vă! Iubiți-vă de Valentine Day sau de Dragobete (Maria Grapini zicea că ea se iubește de Dagobete, dar n-a zis cu cine). Luați-l și pe Voiculescu și iubiți-vă, faceți un Constantin à trois! 

Nu de alta, dar am înțeles că dacă nu-l mai iubește Ponta pe Crin atunci trebuie să-l iubim noi. Exact, noi ăștia care nu l-am iubit niciodată. Nu chiar de la început, dar în turul doi ar trebui să-l iubim neapărat. Eh, eu n-o să-l iubesc, asta e, îl puteți iubi voi, dar eu nu am cum. Pur și simplu nu mi se scoală când aud de Crin, asta e, îmi pare rău. De altfel nu mi se mai scoală la niciunul dintre ei! Poate o să spuneți că sunt eu impotent, dar nu, nu sunt impotent... Am pretenții, nu mi-o trag cu oricine doar pentru că e Valentine Day, îmi pare rău. Mai mult, consider că la unul ca Crin i se scoală doar unuia căruia nu i-a ajuns până acum. Mie mi-ajunge, nu mai vreau să fac sex cu Crin și cu alții ca el... M-am săturat de curve, vreau și eu pe cineva cuminte sau cu minte (e corect oricum).



0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!