.

24 feb. 2014

Ce e, frate, cu reformele astea?

Toată lume vorbește despre ele

Ați observat și voi, nu-i așa?! Nu e zi să nu deschizi un site de știri și să nu citești despre căcaturile astea de reforme. Indiferent ce site, indiferent ce are după punct, din America până-n Japonia nu se vorbește de altceva decât despre rahaturile astea de reforme pe care trebuie neapărat să le facă cineva. Cum se întronează unii pe undeva cum încep ăștia să mănânce rahat: misiunea noului guvern este să facă reforme!

Nu le face nimeni, clar. Asta pentru că imediat cum cade guvernul care trebuia să facă reforme și se pun alții pe tron iar citești: misiunea noului... reforme! Băh, ce pulii mei e atât de greu cu reformele astea? Dați-ni-le, fraților, nouă, le facem noi dacă nu vrea nimeni să le facă! Spune-ți-e nouă ce trebuie făcut și le facem noi, dă-le dreacu de reforme, să facă altceva ăia de la guvernare, să se ocupe de altceva că văd că de reforme nu sunt în stare să se ocupe niciodată. Eu mă ofer voluntar, pe bune, am curaj. Dacă am învățat eu să fac cartofi prăjiți vă dați seama că nu mă mai sperie nimic la ora asta. Nu are cum să fie mai greu să faci o reformă decât să faci cartofi prăjiți, nu are cum. 


Dacă mai vrea cineva să se ofere să spună, ne adunăm o gașcă și facem dreacu reformele astea o dată pentru totdeauna. Nu de alta, dar m-am săturat să tot aud de reformele astea peste tot. Dacă nici noi nu reușim să le facem atunci să nu le mai facă nimeni și cu asta basta, dar nu mai putem ține omenirea în loc cu reformele astea, ajunge!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!