.

4 ian. 2014

Urare

Ăluia de la Flanco, de la Maritimo Shopping Center

Dragă ăla de la depozit de la Flanco, de la Maritimo Shopping Center, nu știu cum te cheamă, în realitate habar nu am cine ești, poate ești ăleia, nu știu, nici nu contează. Important e ce-ți doresc eu ție cum ar veni, ce-ți urez. Deci, îți doresc așa:

Să mergi vineri să faci comandă de RedBull și să te trezești sâmbătă, acasă, cu un Pitbull! Un Pitbull din ăla antrenat pentru lupte, din ăla care habar nu are de cuțu, cuțu, de chestiuni de genul ăsta. Și să suni acolo unde ai făcut comanda (să suni de undeva de pe șifonier, de pe balcon, de undeva unde să fii în siguranță) și să-ți răspundă ăia de unde ai făcut comanda exact cum ai răspuns tu: "Ah, da, ne pare rău, a fost o greșeală în depozit, dar nu mai avem ce face, luni venim și vă aducem RedBull-ulul și vă luăm Pitbull-ul înapoi".

Cred că ți-ai dat seama despre ce este vorba, bravo, comanda greșită pentru frigiderul gri cu un cod, care a ajuns acasă alb cu alt cod, diferență de niște litere, exact ca la RedBull cu Pitbull. Acum între noi fie vorba, dacă trimiteați unul mai scump față de ăla pe care l-a comandat clientul (și nu mai ieftin cum ați trimis) tot pe luni o lăsați?! Eniuei, știu, sunteți plătiți prost, condiții, știu toate plăcile astea, cunoaștem. Și da, știu că vă bazați pe faptul că oricum lumea e cum e și cumpără de oriunde, indiferent de câte țepe-și ia și de cum e tratată. Pe vremuri, dacă cizmarul sau ăla de la sifoane o comitea nu mai mergea nimeni la el, dar aia era pe vremea comunismului, în economia centralizată românii punea extrem de mult accent pe cerere și ofertă cu toate că nu aveau prea mult de ales. Astăzi, în economia de piață, românul nu mai dă doi bani, în schimb plânge după Ceaușescu...

Ok, asta am vrut să-ți urez. Distracție plăcută cu Pitbull-ul, dar ai grijă că ăla nu dă deloc aripi și nici energie, din contră. 

P.S.: Da, știu, nu e nevoie să-mi explici, am lucrat și eu pentru multinaționale din astea, pentru marea distribuție, cunosc. Așa e, la final, când se adună milioanele și miliardele nu mai interesează pe nimeni că un client a comandat ceva și s-a trezit acasă cu altceva (mai ieftin, nu mai scump!). Dar mai știu ceva, există la ăștia niște unii care o freacă de dimineața până seara, nu fac nimic toată ziua! Eh, unul din ăla sper să citească ce-am scris eu și după aia mai vedem noi ce explicații îi dai! Și îți spun sigur, la ăla nu merge cu "luni", nț, ăla vrea explicațiile imediat!!! Succes...


Cred că au greșit, e ș în loc de s, practic e Mereu pește așteptări!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!