.

14 ian. 2014

Să mă cac

Pe Justiția curului
Pe scurt: mi-au spart geamul la mașină acum un an și mi-au furat geanta cu toate actele (de la firmă plus nu se mai știe câte altele). Acte plus geam vreo câteva sute bune de lei. Mi s-a spus că sunt fraier, că nu se lasă în mașină așa ceva, că sunt bătut în cap etc, dar nu m-am supărat pentru că așa se vorbește între prieteni. Ok, până și polițistul a râs puțin de mine când i-am spus, dar nici pe el nu m-am supărat pentru că m-a dus și m-a adus de la Poliție cu mașina lui. Am dat declarație și am așteptat. Azi a venit răspunsul, l-am găsit în cutie, e ăla de mai sus. 

Nu mai pierdem timpul, trageți singuri concluziile. Eu vreau doar să-i rog pe ăia care tot o trag cu Justiția în sus și cu Justiția în jos să mai termine în pulii mei, să mai termine pentru că altfel o să le aduc o "atingere minimă a valorilor sociale ocrotite de lege": o să-i scuip între ochi!

2 comentarii:

  1. daca esti prost! ASA ITI TREBUIE. deseara te invit la un spart de geamuri de masini prin cartier ca doar fapta nu prezinta gradul de pericol social al unei infractiuni”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect! m-am gândit și eu la asta, când o să mă plictisesc și n-o să am ce face o să ies la spart geamurile mașinilor din cartier

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!