.

28 ian. 2014

Dacă eram regizor

Nu făceam nici un film

Pe bune! Nimic, zero film făceam. Păi ce film să mai fac?! S-au făcut de toate! Și cu cowboy și cu vampiri, cu război, cu dragoste, cu karate, din alea de râs, cu sadici... Cu orice s-a făcut! Eu făceam altceva, vorbeam cu cineva care scrie cronică de film (cineva să fie cunoscut și recunoscut) și-l plăteam să scrie o avanpremieră din aia super tare. Să scrie acolo că ce regizor genial, că sigur o să fiu nominalizat la toate premiile alea tari, că ce lovitură a dat cu acest film, ce mesaj nemaipomenit, ce metaforă, ce se mai spune acolo, el știe. Și îi puneam filmului numele Film! Lumea venea la Cinema, plătea bilet, își lua fiecare pop corn din ăla cu suc și se așeza pe fotoliu (fiecare la locul lui, evident!). Se băga reclamă, chestii și după aia se stingea lumina. Și pe ecran apărea mare scris FILM, regia eu și gata, după aia două ore de ecran alb! Nu, nu vă gândiți la ăia din sală că ăia oricum nu aveau ce face prea multe, gândiți-vă la ăia acasă, la ăia care-l luau de pe net...

Vă imaginați probleme la ăia, fraților. Că pulii mei nu-i bun codec-ul, că o fi CAM și de aia nu se vede și nu se aude bine, se apucă să comenteze pe net că așteaptă o versiune mai bună, una HD 75847 cu sunet triplu surround, se apucă să-și reinstaleze toți VLC-urile, reinstalează Windows-uri, circ maxim! Și a doua zi să apară cronică scrisă tot de ăla șmecher, ăla care cum zice el așa e. Și să le spună că filmul a fost o metaforă, o hiperbolă, o ceva acolo, vede el ce le spune, se descurcă că doar de aia e cel mai bun.

După aia se știe, cum n-a înțeles nimeni nimic trebuie să ia de bună ce zice omul meu. Păi n-au cum să-l contrazică după ce l-au recunoscut drept cel mai bun! Dacă ăla a zis că filmul este excepțional e clar că încep propunerile la toate globurile, la toți leii, la tot ce înseamnă statuie în lumea asta a filmului. Ăia afară n-au ce face, trebuie să accepte. Trebuie să accepte pentru că având în vedere faptul că toate filmele sunt americane nu are cine să câștige la film din ăla străin! Și câștig eu! Mă umplu de bani, vă dați seama... Și acum toți se așteaptă să mi-o plătească, să fac Film II și să nu mai vină nimeni la Cinema, să nu mai descarce nimeni nimic, dar eu de aia sunt genial, eu nu mai fac Film II, mai mult, mă las de filme și mă apuc de scris! Ce scriu? Bravo, hai că v-ați prins că doar nu sunteți fraieri, exact, așa e: o carte goală, normal! Bestseller din prima că-l bag obligatoriu cu ziarul...

2 comentarii:

  1. ,,0 comentarii''! Ce tare! Spectatorilor le-a placut filmul Filmul! Bai da uei, ce citesti tu acum e doar o iluzie optica, de fapt, nimeni n-a comentat nimic.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!