.

18 dec. 2013

S-a interzis autostopul!

Dispare Maxi Taxi din Constanța!

Uraaa, am scăpat de Maxi Taxi, în sfârșit! Urăsc căcaturile alea de dube, mai ales că am mers și eu cu ele și am văzut ce le poate capul țăranilor care le conduc. Exact, ăia care stau tot drumul cu telefonul la ureche și ascultă manele non-stop. Guvernul a interzis românilor autostopul, iar cine a făcut cunoștință cu Maxi Taxi știe că panaramele alea de dube opresc doar dacă le faci cu mâna, adică un lucru interzis de azi înainte.

De mâine mă apuc de făcut poze pe bulevard. Dacă văd că face cineva cu mâna la Maxi Taxi și ăla oprește fac poză și sun la Poliție! 5000 de lei amenda, scurt pe doi! Nu, vă rog să nu veniți cu tot felul de teorii la mine că nu ține. Maxi Taxi nu are stație, nu are nimic, oprește acolo unde-i face autostopistul cu mâna. Nu vă contraziceți cu mine, că nu vă merge, eu i-am făcut lu' unu' cu mâna în intersecție și a oprit! Opresc ăia unde vreți voi, pentru un leu sunt în stare să provoace și accidente, exact ca taximetriștii de la City Mall când îi toarnă Poliția. Cum vine mașina cu polițai cum dispar ăia pe unde apucă, nici nu se mai asigură, nici nu mai nimic, dau peste pietoni, taie fața autobuzului, dau peste gabori, atât de disperați sunt (cu toate că au teancuri de amenzi neplătite, ar trebui să fie obișnuiți la ora asta).

Gata, am terminat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!