.

10 dec. 2013

Am și eu propuneri

Votați-mă!

1. Să nu se mai!
2. Copiii...
3. Pensiile...
4. Spitalele la fel!
5. Intrarea României!
6. Ieșirea!
7. Pentru elevi și pentru studenți, pentru toată lumea...
8. Homosexualii, foarte important!
9. Gaze de șist, aur, lanțuri...
10. Justiția, mai ales Justiția!

Cam astea sunt primele 10 propuneri, mai am și altele, dar momentan ajung astea. Ce, nu înțelegeți ceva?! Păi și care-i problema? Hai, să fim serioși, de ce sunteți așa, păi ce, adică eu ce am? Păi când i-ați votat pe ăia ați înțeles ceva din propunerile lor? Nu, i-ați votat pentru că au promis că se vor ține de cuvânt! Ok, la fel și eu, promit să mă țin de cuvânt și când o să ajung la putere să fac aceste propuneri cu care alegătorii au fost de acord și pentru care m-au votat!

P.S.: Ah, da, corect, scuze, am uitat ce era mai important: mita electorală! Promit să nu se mai întâmple, na:

4 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!