.

27 nov. 2013

Poșta Română

Nu, nu trebuie restructurată, trebuie desființată!

M-am trezit cu un rahat din ăla de hârtie în cutie, eram acasă, dar se vede că poștărița nu mai are chef să urce până la etajul 3 ca să-mi aducă recomandata. Ok, m-am dus eu la Poștă s-o ridic (nu pe poștăriță, pe recomandată). Mai întâi am fost ieri, din trei ghișee erau deschise doar două. Coadă ca la balamuc, jumătate din omenirea aia ținând în mâini facturi la ENEL. Am plecat, nu aveam șanse să scap prea repede și nu mai puteam aștepta.

Mă duc azi, acum o oră. Din trei ghișee deschise două, o grămadă de omenire din care jumătate cu facturi la ENEL. Cât pulii mei curent consumă pensionarii ăștia nu știu, dar eu cred că nu sunt toate ale lor. Cred că luni stau pentru ei, iar de marți până vineri stau la coadă pentru facturile neamurilor. Au timp, își permit. M-am pus la rând, pulii mei, am zis că hai, de data asta stau. Eh, n-au trecut 2 secunde de când am luat decizia și-o aud pe aia de la ghișeul unde așteptam eu: "Mai servim o persoană și după aia luăm pauză 10 minute pentru că bnkhjegfâșlwf lwkeflhjwrg...". N-am înțeles pentru ce, creierul meu stătea pe punctul să explodeze și-mi astupase urechile!

La ce pulii mei mai trebuie Poșta Română nu știu. Recomandată nu-ți mai vine chiar dacă stai acasă și o aștepți, la Poștă vin toți cretinii să-și plătească rahaturile alea de facturi pe care le pot plăti la orice non stop din cartier fără coadă, fără nimic, un ghișeu din trei sigur nu e deschis, iar după ce te pui la rând afli că nici alea două nu merg tot timpul. Alea sunt acolo nu să-ți facă treaba ta, alea sunt acolo să-și facă treaba lor. E ca și cum ai veni la mine să-mi dai o comandă de ceva pe banii tăi și eu să-ți spun: "Uite cum facem, stai să-mi rezolv eu treburile și caută-mă mâine, poate am timp și de tine". Dar să-ți spun asta după ce te țin vreo două ore să aștepți în fața ușii!

Părerea mea este asta: Poșta Română nu trebuie restructurată, modernizată, machiată etc, Poșta Română trebuie desființată, nene! Gata, lacătul pe ușă și la revedere. Nu mai pot eu cu cât sunt plătiți (de ce stau acolo dacă nu le convine?), nu mă interesează ce rapoarte au ele de făcut între 12 și 13, nu mă interesează că nu au personal, nu mă interesează de ce nu urcă aia până la etajul 3, nu mă mai interesează nimic. Să-i închidă și să șteargă Google și numele de Poșta Română, să nu mai aud de ei niciodată. Nu vreau să dea  fii-miu peste numele ăsta peste câțiva ani și să mă întrebe ce e aia Poșta Română, nu vreau să-l învăț pe copil toate înjurăturile pe care le cunosc, chiar nu vreau așa ceva...

3 comentarii:

  1. Hai mă, nu mai fii rău, poate recomandata ta era mai grea ! :)
    Şi poate poştăriţa nu mai măncase de vreo trei zile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau poate nici măcar n-a venit poștărița! poate a dat-o unei babe care stătea la coadă să-și plătească ENEL să mi-o aducă!

      Ștergere
  2. posta romana este o paguba inutila in bugetul de stat

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!