.

29 nov. 2013

Cum s-a dat Ponta de gol

De două ori!

Cât a zis Ponta că investesc chinezii? 8,5 miliarde, nu-i așa?! Așa e, că aud bine cu urechea dreaptă. Săracul nu s-a prins și a comis-o: imediat după plecarea chinezilor l-a sunat Dragnea:
- Alo, ce-ai făcut, tăntălăule?!
- Ce-am făcut?
- De ce ai spus 8,5 miliarde la televizor?
- Păi atât au spus ăia că investesc, ce vină am eu?!
- Păi și tu spui toată suma?
- Păi...
- Nici acum nu te prinzi, nu-i așa?
- Aoleu, aoleu ce-am făcut!
- Păi vezi, nu degeaba te-a făcut Bunicuța papagal.
- Dar nu m-a făcut papagal!
- Te-a făcut, dar nu știi tu, nu erai...
- Ah, ok, ce fac acum?
- Ce să faci, vezi cum o dai la-ntors să ne scoți partea din sumă.
- Ok, văd eu!

După aia ce-a declarat? A declarat 7,5, fraierul. Sună Daciana:
- M-a sunat tata, m-a întrebat când divorțez.
- De ce?!
- Ai declarat la televizor că chinezii investesc 7,5 miliarde!
- Păi stai așa, dragă, ei investesc 8,5, dar un miliard...
- Păi și de ce ai declarat 7,5?
- Păi m-a sunat Dragnea și a zis că nu trebuie să declar partea...
- Păi tata a zis că trebuia să declari 5 din prima. Nu știu ce să zic, mai stau puțin pe RTV, dacă nu apari în cinci minute în direct cu investiții de 5 miliarde cred că sună iar tata și trebuie să plec. Iau și bona cu mine!
- Nu, bona nu, acum apar!

Continuarea o știți, investițiile sunt de 5 miliarde până la urmă, asta e situația.

P.S.: M-au sunat chinezii:
- Alo, Căpșu?
- Da, la telefon!
- Cât declarat Ponta la televizor la voi de investiție de la China?
- 5 miliarde.
- Ok, noi investire un miliard, dar nu spune nimic la Ponta, facem supiză!

3 comentarii:

  1. :)) Căpşu, se pare că eşti cel mai informat român! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti genial, am făcut o burtă de râs (râsu'-plânsu', din păcate, cum a fost dintotdeauna la noi, românii) !

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!