.

4 nov. 2013

7 din 6 constănțeni sunt speriați de bombe

Iar 10 din 9 recunosc asta fără să-și dea seama

Trei zile tot am umblat prin Maritimo cu Târgul ăsta de turism "Vacanța" organizat de ANAT și CCINA Constanța. Știți și voi ce se întâmplă la un astfel de Târg, agențiile îți prezintă tot felul de oferte, dacă-ți convine cumperi, dacă nu treci mai departe și tot așa. Mai un spectacol, mai un pișcot, mai o cafeluță, o tombolă, mai câștigi un bilet de avion, mai un tratament la SPA, tot felul de chestii din astea, știți și voi. Eh, eu cu gașca de la Cercul de turism (adică care am organizat și întâlnirea de la "Șaguna" cu Dragoș Anastasiu și Corina Martin) am avut misiunea de a-l informa pe cetățeanul care intra pe la Hervis și pe cel care intra pe la Frankie Garage că la intrarea cu Filicori și Nikon găsește Târgul ăsta de turism unde poate băga un bilet la tombolă, mânca un pișcot, bea o cafea, sau (de ce nu?!) pleca în concediu direct de la Mall, chiar în ziua respectivă!

Pe românește am împărțit pliante și bilete la tombolă. Băi, frații mei, surorile mele, cumnații mei, verii mei, habar nu aveți ce înseamnă chestia asta în România. Eu am mai împărțit din astea și când eram prin Italia, așa că știu ce vorbesc, pot să fac o comparație. Nene, în Italia mergeai la un cetățean din ăla de-a lor cu pliantul și ăla se oprea, asculta ce ai de spus, analiza câteva secunde și după aia îți spunea dacă-l interesează sau nu! La noi... La noi nu vreți să știți cum sunteți. Păi la noi doar când te vede ăla că te îndrepți spre el face un ocol de vreo 4-5 străzi, cam așa! Le-am trimis pe fete, am zis să nu mă mai duc eu că sunt urât și se sperie lumea, dar degeaba. Alea bune, tot ce trebuie, nimic, fugeau ai noștri de ziceai că vrea cineva să le ia gâtu'!!! Ok, exagerez, 2 din 10 se opreau, ascultau, mulțumeau și plecau mai departe (cu pliante, sau fără, chiar nu contează), dar 9 din 8 ziceai că erau speriați de bombe, fraților, de bombe din alea mari și negre, din alea urâte cum arată pe National Geographic și pe History după 12 noapte, după ce se culcă copiii!

O să vă prezint câteva replici, întrebări, cuvântări etc pe care le-am auzit în 3 zile de Mall ca să vă dați seama în ce țară trăim și ce oameni speriați ne înconjoară, unii dintre ei chiar terorizați:
- Dar să nu-mi cereți bani!
- Și ce trebuie să fac? Să pun la tombolă? Se plătește?!
- Da, da, știu, nu vreau, nu mă interesează... Ce tombolă? Ah, e o tombolă?!
- Nu, nu, nu, nu....
- Nu am timp, mă grăbesc, trebuie să plec, am treabă, nu am cum acuma... (explicau câte un sfert de oră că au treabă în loc să ia dreacu pliantele alea în două secunde și să plece!)
- Ce pliante? Nu, lasă că știu eu cu tombolele voastre!
- Nu mă interesează, nu-mi spuneți nimic că nu mă interesează (aproape fugind!)
Și tot așa, unii doar când vedeau echipa de împărțitori de pliante se întorceau și ocoleau tot Mall-ul doar ca să scape, alții intrau în magazin și așteptau să treci de ei, înfricoșați de ceea ce li s-ar fi putut întâmpla dacă ar fi dat nas în nas cu vreo gagică din aia din gașcă. Sau, mai există o explicație, e posibil să fie și asta: sunt atât de înspăimântător încât marea majoritate a constănțenilor preferă să ocolească Maritimo de trei ori pe jos decât să se întâlnească cu mine! Ori înspăimântător, ori urât, din două una...

P.S.: Vă dați seama ce ar însemna să existe la noi mascote din alea cum umblă pe la alții prin Mall-uri? Tineri din ăia îmbrăcați în tot felul de hamburgeri care fac reclamă la toate prostiile. Păi cred că n-ar mai călca picior de om prin Maritimo, prin City, pe nicăieri. Ok, exagerez și eu, nu sunt toți așa, dar oricum, dă-o dreacu de treabă, băi, constănțeanule, revino-ți, în pulii mei! Dacă vine o fată la tine cu o bucată de hârtie în mână nu înseamnă că vrea să-ți dea în cap cu ea! Eu da, pe mine dacă mă vezi că vin înspre tine cu o hârtie în mână poți să fugi, iar dacă mă vezi și cu aparatul de fotografiat cu atât mai mult! Fugi, scapă, că dacă nu uite ce se întâmplă, scriu despre tine pe blog, terorizatule!


Na, ei sunt cei care v-au terorizat (pe ăia speriați de bombe, evident) zilele astea pe la Maritimo. După cum vedeți doar două persoane au avut curajul să se apropie de ei: Corina Martin, care are curaj pentru că-i cunoaște și Paul Pârvu, pe care, de când i-a zis Iliescu "Măi, animalule!", nu-l mai sperie absolut nimeni și nimic pe lumea asta

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!