.

17 oct. 2013

O veste proastă și una și mai proastă

De fapt trei...

M-a plouat de m-a uscat. Asta ar fi prima veste proastă, dar hai să zicem că nu-i problemă, se rezolvă. Nu vă mai pun poze cu ploaia pentru că bănuiesc că știți cum arată. E apa aia care cade din cer, exact, picăturile alea. De ce m-a plouat? Păi vă spun imediat: n-am vrut să mă duc la trecerea de pietoni ca să trec civilizat, ca omul normal, am vrut să trec aiurea-n tramvai și logic că a trebuit să aștept până am găsit un moment liber ca să traversez tot Lăpușneanu ăla. Sunt 6 benzi de traversat și vă garantez că nu se oprește nimeni să vă lase. Dacă traversam pe la trecere în 30 de secunde eram în mașină, dar eu nu, Căpșu', Căpșu'... În concluzie asta ar fi prima veste proastă, cum ar veni.

A doua veste proastă e că SLIu' de la TV Neptun a pățit ceva nasol. Nu știu când, nu știu unde, nu știu ce (pentru că n-am citit pe nicăieri!), dar SLIu' s-a handicapat și el, sau cum se spune, a suferit ceva, nu mai are ceva, îi lipsește o ceva, nu știu ce pentru că v-am spus că n-am citit și n-am văzut pe nicăieri. Nu mă credeți? Păi vă demonstrez, doar știți că eu verific o sursă din trei știri:

V-ați lămurit? El ca el, dar fiți atent la ăla de lângă el, ăla e și mai suferind! Asta ar fi a doua veste proastă, dar nu pentru mine, evident. Pentru mine cea mai proastă veste e a treia. Dar ce zic eu proastă, e de tot căcatul, e un căcat de veste, o diaree. 

Am intrat în City să-mi iau o cămașă. După cum nu știți eu am o burtă (v-am povestit că nu e a mea, e a cuiva care a plecat și o țin până se întoarce) și nu-mi vine orice. Pe scurt mie nu-mi vine Slim Fit, nu-mi vine Normal Fit, nu-mi vine Classic Fit, mie-mi vine:
În pulii mei, să mă cac în ea de treabă din asta. Cine dreacu a inventat Rahat Fit ăsta nu știu, dar mie cămășile astea-mi vin, să-mi bag picioarele. Băh, dar știți cum îmi vine? Turnată, zici că au croit-o pe mine, zici că le-am fost model! Acuma vă zic vouă așa, dar vă dați seama că n-o să mai spun la nimeni altcineva chestia asta, nici măcar la neamuri. Nu de alta, dar parcă văd că o să mă întrebe cineva cunoscut de ziua mea "Vreau să-ți iau cadou o cămașă, ce mărime porți, ce Fit ai?" și doar n-o să fiu nebun să-i spun că port Rahat Fit. O să-i spun că nu știu, dar să întrebe pe internet că poate știe cineva...

P.S.: Deci râdea vânzătoarea de se pișa pe ea, dar o înțeleg, nu e vina ei că-mi vine mie doar Rahat din ăsta... În mod normal ar trebui să slăbesc, dar eu cred că o să mă obișnuiesc.

7 comentarii:

  1. :))
    Căpşunle eu răd de mine.
    Dacă tu porţi rahat fit, oare pt cele 44 d ekg ale mele ce o fi?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dau un g+ sa vada cat mai multa lume, sa te poata intreba. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E f simplu: semnul era doar in capăt, și cind l-am văzut (pt că m-am întors să iau ceva de la mașină) am și mutat-o imediat, chestie de minute. N-am pățit nimic, mulțumesc pt grijă... ;-) SLI

    RăspundețiȘtergere
  4. Buha ha, asa au potrivit niste destepti marimea care defineste continutul burdihanului pe eticheta, de imi vine sa ii imbrac in beri.
    Desi este nepoliticos este adevarul curat, orice burtos e un butoi de...pacat.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!