.

15 oct. 2013

Căpșunarul la București (partea 007)

Sunt mai aglomerați ca noi, asta e sigur


Nimeni, nici în față, nici în spate. La un moment dat am descoperit niște camioane care duceau Dacii Dokker spre București și aduceau Dacii Logan cu niște semne mari de Renault dinspre București. Și cam atât, mai erau unii cu niște porumb, dar ăia nu se pun, prea ca la țară... Să tot mergi pe autostradă în România! Cică merge economia, dar probabil că merge pe apă, pentru că pe uscat nu e nimeni...
După cum vedeți la Kamikaze se și gândea, dar se și muncea! Nu pot să vă spun nimic despre noua revistă decât mâine. Oricum, e o revistă care o să apară la Craiova și de care ăștia de la Farul ar face bine să se intereseze, ca să vadă și ei cum se face, cum se drege...
Aglomerat, tot felul... Erau și ăia cu mașini albastre, ăia se bagă peste tot, ca musca-n căcat, unde e aglomerația mai mare pe acolo vor și ei să treacă! Mașinile albastre sunt niște mașini care cară tot felul de bula... Eh, lăsați, oricum noi în provincie nu avem așa ceva așa că e mai greu de explicat
Citiți Kamikaze! Am uitat să vă spun, îmi pare rău, dar așa e când citești ieri ziarul care apare abia mâine
Nu vă mai pun poze de la ce am făcut mai departe pentru că nu am cum (persoane importante, nu știu dacă mă înțelegeți), dar pot să vă spun că înainte să mă întorc acasă m-am oprit la magazinul pe care la Constanța nu vrea să-l construiască nimeni...
Știu, data viitoare când mai merg la București să nu vă mai pun poze că nu vă interesează. Ok, am înțeles, m-am prins...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!