.

22 oct. 2013

Ăsta e cusurul nostru, al europenilor

Nu ne duce capu'!

Columb ăla n-a plecat să descopere alte continente pentru mirodenii sau pentru ce dreacu v-au mai învățat ăia pe la școală! Columb a zis că face orice doar să plece din Europa pentru că era sătul de fraierii ăștia de europeni (și de români, evident, că doar suntem în UE și la bine și la rău, nu?!). Mai exact, Columb era sătul să umble pe străzile Europei, după sponsorizări pentru călătorii, fără să știe unde dreacu își are sediul sponsorul. Adică vorbea la telefon cu sponsorul:
- Alo, bună ziua, Columb la telefon!
- Ah, bună ziua domnule Columb, ați descoperit America?
- Păi de aia v-am sunat, mai am nevoie de câteva mii de euro pentru conserve!
- Aha, păi veniți la mine la sediu, pe Lăpușneanu 103, să discutăm!

V-ați prins acum, nu-i așa? Păi poți să mergi tu pe Lăpușneanu două zile, că ai să vezi unde e 103 tot a treia zi. Până la urmă Columb a reușit să plece, cu întârziere, dar a reușit. Iată rezultatul:
Clădirea asta e de pe timpul lui Fred și Barney, dar uite că până și pe americanii ăia din epoca de piatră i-a dus capul să scrie numărul pe clădire!
Asta e o brutărie din aia, o patiserie de doi lei, nici americanii nu dau mulți dolari pe ea, dar dacă tot vrei să dai ceva măcar știi dreacu unde să te oprești cu mașina!
Eh, acum să vă văd! Știți ce-i ăsta? E un mare Mall, pulii mei, sunt toți pe aici, e super cunoscut pe la americani, e vedetă. Dar vedeți voi ce scrie acolo, la dreapta?! Exact, europenii mei, scrie mare cât Mall-ul: 1540 Broadway Street! La noi toți constănțenii știu de City Mall, sunt experți în City Mall, știu toate alea, parchează pe locul ălora cu handicap, absolut orice, dar dacă-l întrebi pe unu' la ce număr e City Mall pe Lăpușneanu habar n-am să vă spun nici eu! Ce să vă mai întreb unde e Lăpușneanu 103, chiar nu are rost... Sau hai, 103 poate-l mai găsiți, dar 105... Pe ăsta chiar nu aveți șanse să-l vedeți vreodată!
Așa era și prin Italia, căutam ore întregi o panaramă de număr. Străzi întregi fără numere la clădiri, unele chiar și fără firmă, clădiri pe care nu scria nimic, fantome! Ce dreacu e așa greu să scrii un număr mare pe o poartă, sau pe peretele unui bloc nu știu, dar europenilor se pare că le place așa. Sau, mai există o explicație: ne credem atât de deștepți încât le știm și pe astea pe de rost! Probabil de aia e Europa leagănul civilizației occidentale, știm toate numerele la străzi fără să le scriem!!!

3 comentarii:

  1. Eu ştiu unde e 103 pe Lăpuşneanu că am hartă (din aia de taximetrist) şi-am făcut şi armata! :)
    Apropo, te trec în blogroll că m-am săturat să te caut! :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!