.

3 sept. 2013

Să-mi explic și mie

Ce înseamnă stat și ce înseamnă privat

Nu mai rezist, trebuie să-mi explic treburile astea pentru că se pare că n-am înțeles. Ascultați-mă și voi, dragi "privați" din România, țară europeană, liberă și democrată și tot ce mai spun ăștia pe la televizor, ascultați-mă un minut când îmi explic chestiile astea, nu vă cer mai mult. La stat înseamnă bunul întregului popor, înseamnă coadă, înseamnă balamuc, lume care pute a transpirație, înjurături, boi care vorbesc la telefon deși scrie cât capul lor de mare că nu e voie, șpagă, cunoștințe, intră lumea prin spate, intră prin lateral, prietenu', prietena, neamurile, toate astea! Eh, la privat trebuie să fie privat, doar eu cu el cum ar veni! Îl sun frumos înainte, discutăm cu calm, stabilim o întâlnire, ne întâlnim, rezolvăm problema și după aia îl plătesc (sau mă plătește el dacă are și el nevoie de mine). Băh, dar dacă am stabilit toate astea nu poate să vină la mine după aia să-mi spună că a întârziat madam Rahat, madam Pișat, că s-a stricat mașina de cafea, că n-are apă, că-l doare burta, că-l doare-n cur, că toate astea la un loc, pentru că NU MĂ INTERESEAZĂ! Nici eu n-am avut apă caldă și pe mine mă doare-n cur, în burtă, în cot, dar am venit la timp! Nu știu cine e paparuda care a întârziat și nici nu vreau să știu! Dacă vreau să aflu mă duc la Stat, că la Stat aflu toate alea la coadă, despre absolut orice!!!

P.S.: Băh, am înțeles? Da?! Am înțeles, sau trebuie să-mi mai repet o dată?

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!