.

5 sept. 2013

Poate, dar sunt cu diplomă!

Examen de examen

Oamenii de dreapta nu se așteptau la așa ceva:))) După ani și ani de subiecte ușoare pentru ei, după ce i-au înfierat și umilit pe ăștia care un reușeau să intre nici măcar la Liceu (ce să mai vorbim de luat Bac-ul) iată că a venit și ziua unor examene dificile: Roșia Montană și maidanezii! Examene adevărate, examene cu camere de supraveghere din alea mari, fără telefoane mobile, fără fițuici, cu profesori care nu iau șpagă ca rectorul și prorectorul de la Ovidius, mai exact așa cum a stabilit cel mai de dreapta ministru al Învățământului pe care l-am cunoscut la televizor: Funeriu!

Și, ce să vezi?! Păi a început să se vadă că mulți dintre cei declarați de dreapta și pe Facebook și pe Twitter și chiar și pe sărăcia aia de Google Plus nu erau chiar atât de dreapta cum spuneau ei:)) Băh, parcă-i vedeai cum se foiesc, parcă ar fi vrut să se uite puțin în foaia colegului de bancă, parcă le părea rău că nu și-au luat smartphone-ul cu ei! Mai mult, unii dintre ei au început să se ridice în picioare și să protesteze, că nu e corect, că ei vor fi de dreapta, dar după ce trec de examenele astea două, iar câțiva chiar s-au întors la 325 de grade și au declarat că Funeriu e un bou și să se mai ducă dreacu cu examenele lui dacă asta înseamnă să pice și oamenii de dreapta. Cu alte cuvinte unii oameni de dreapta au regretat amarnic zilele astea că au spus că sunt de dreapta! Parcă ar fi fost mai bine să știe doar ei, parcă le părea rău că au câștigat ultima bătălie verbală legată de TVA și de reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor...

Îmi pare rău, eu chiar sunt de dreapta. Eu trec examenul fără probleme. Maidanezii să dispară instantaneu și cu Roșia să se spele pe cap țăranii de acolo. Eroii de la Constanța care militează pentru Roșia să nu uite că în Port e Flaminia, o navă la care nici dreacu n-a vrut să se uite până acum. Vreți să manifestați ceva pe tema asta? Nu puteți, vă garantez eu, la Mangalia o așteaptă de 6 luni ca să aibă și ei ce face pe acolo, așa că nu ține vrăjeala. Vedeți ce simplu e să fii de dreapta? Trebuie doar să știi ce vrei! Ah, dacă vreți să schimbăm sistemul ok, mă schimb și eu, nu-i problemă! Dar faza e că ultima dată când am spus că-mi place ce spune ăla din Zeitgeist mi-au spus că sunt cretin... Știți cine? Exact, niște oameni de dreapta care acum manifestează împotriva Roșia și mai dau și de mâncare la toți maidanezii de pe stradă în drum spre piață...


În cazul în care vreunul "de dreapta" are de gând să mă facă prost după ce citește rândurile de mai sus îl rog frumos să specifice "cu diplomă!" pentru că doar ce-am primit astăzi Diploma și insigna (doo, vorba lu' Tetelu) pentru promovarea Festivalului Antic Tomis! Deci accept prost doar dacă este însoțit de diplomă, vă rog frumos...

Un comentariu:

  1. Bre, nu contează ce ești în viață, important e să fii acreditat. :))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!