.

30 sept. 2013

Petiții

Am și eu niște propuneri

Am și eu niște propuneri din astea de petiții pe care să le semneze lumea online. O să vă dau câteva exemple (doar câteva, că dacă stau să vi le spun pe toate se face târziu) ca să vă dați și voi cu părerea dacă merită sau nu să le promovez.
1. Petiție pentru închiderea podului de la Agigea
2. Petiție împotriva închiderii podului de la Agigea
3. Petiție împotriva petițiilor pentru închiderea podului de la Agigea
4. Petiție împotriva petițiilor împotriva închiderii podului de la Agigea
5. Petiție pentru împotriva închiderii...
6. Petiție pentru deschidere...
7. Petiție împotriva podului...
8. Petiție pentru Agigea...
9. Petiție să ne băgăm mai bine pulile în ele de petiții pentru că oricum nu le bagă nimeni în seamă


P.S.: 10. Petiție să nu mai propun petiții în viața mea

3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!